Hvis du skulle forandre noe

Går visst det...Har faktisk ikke målet meg etter svangerskapet nå,men var nede i 162,5 rett før...[8|]
Jordmora mi hadde heller ikke hørt om det før,men var da vissligen 165,5 tidligere!

Mmmm...ja det er mye rart som skjer med oss kvinnfolk...men vi må vell bare leve med det tenker jeg! [;)]

Jeg har gudskjelov ikke krympet. Holder meg til mine 170 cm jeg.
Klemmer

ORIGINAL: Chill24

Ellers så kunne jeg tenke meg å få tilbake et par cm i høyden...
Har krympa 3,5cm etter dissa 3 svangerskapa...

Oj....går det an da???
Hjelpe meg...hva ender jeg på da?? under 160cm...hehehe...jaja, har jo sameblod i meg og de er jo små da! [;)]

Da blir jeg også under 160, ja[8|]

-mobber ingen jeg - er ikke noe lang selv - kortest av alle mine søsken, faktisk[;)]

Ville ikke operert noe jeg. Blir for unaturlig for meg. Men kan ikke si jeg går rundt å er stolt av kroppen min da. Men har det bra med Sambo og han er fornøyd med kroppen min.

ORIGINAL: Trulte74

Ville ikke operert noe jeg. Blir for unaturlig for meg. Men kan ikke si jeg går rundt å er stolt av kroppen min da. Men har det bra med Sambo og han er fornøyd med kroppen min.

Der sa du det.. igrunn enig med deg..[:D]

Jeg er ikke helt fornøyd med magen min nei!! Men den trenger vel trening for å komme seg + litt fettfjerning [&:] Men etter å ha sett hvordan de gjør fettsuging på operasjonsbordet [:'(] Så nei takk [:o]
Skrekk og gru det våger jeg ikke!! [:o]
Men nå var det noen som sa at de forsket på en annen metode for å få vekk fett og overflødig hud??? Noen som vet hvordan???

En annen ting som plager meg mest av alt er en ting som ikke vises så godt for andre men jeg ser det hver gang jeg ser meg i speilet! Det er mitt venstre øyelokk [:@]
Jeg er veldig plaget med betennelser i tårekanalene og har kronisk hornhinnebetennelse ( det gjør at øyet mitt blir veldig rødt og renner, dette bruker jeg medisiner for å forhindre)
En gang fikk jeg en betennlsesklump i venste øyelokk som jeg måtte fjerne! Og etter det er mitt venstre øyelokk blitt så "tungt" på en måte at det ikke vil trekke seg ordntlig tilbake når jeg har åpne øyer....
HMMM DETTE BLE ROTETE
Jeg skal prøve å legge med et bilde av meg da jeg var ordnet på håret og sminket av min søster for å gå i bryllup. Der vistes det veldig godt. Til vanlig beveger man jo øynene våre veldig mye så da vises det ikke. Men på bilder vises det veldig godt det som jeg alltid ser når jeg ser i speilet....

SORRY BLE LITT LANGT DETTE

Skjønner at du ikke vil la deg fettsuge ja. Hadde aldri i verden gjort det selv heller[&:] Ser på bildet hva du mener, men jeg måtte bare si hvor pen du var[:D] Skikkelig babe jo[;)]

HI HI  [:D] Babe og babe fru blom [;)] Vil ikke akkurat si det! Jeg er nok heller kjedelig normal [;)]
Men det er godt du så hva jeg mener ja... Fant ut det var best å legge til et bilde for det ble så innvikla å forklare. Svigermor har skjært vekk noe av øyelokkene pga de ble så tunge med alderen...
Så kanskje noe sånt kunne hjulpet meg...?
Men så høres det så ekkelt og vondt ut så jeg vet ikke om jeg tør.. [:o]
Får vel heller være fornøyd med at det stort sett bare er jeg som ser det + vises på bilder.

Vises jo ikke så veldig godt da, men man ser jo bedre slike ting selv..

Men ei kjempepen dame er du iallefall!! [:D]

Det viktigste er at en trives med seg selv..[;)]

ORIGINAL: snusken

[:D][:D][:o][:o]DU ER NYYYDELIG!!![:o][:o][:D][:D]

ORIGINAL: homma

Endelig fikk vi se bilde av deg

Du er jo kjempepen.
Tror ikke jeg hadde lagt merke til det hadde du ikke sagt noe.

Sliter dessverre med det samme selv.Blei født med skjev ryggrad og da blir jo automatisk ansiktet også skjevt.
Men har lært å leve med det og det har heldigvis rettet seg ganske bra med årene.
Så lenge jeg bruker sminke så syntes det ikke så godt,men ser det ekstra godt på bilder.[:-]

Sikker på at du er kjempenydelig du også - husker ikke bilder av deg i farta[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Du er jo kjempepen.

Sliter dessverre med det samme selv.Blei født med skjev ryggrad og da blir jo automatisk ansiktet også skjevt.
Men har lært å leve med det og det har heldigvis rettet seg ganske bra med årene.
Så lenge jeg bruker sminke så syntes det ikke så godt,men ser det ekstra godt på bilder.[:-]

Sikker på at du er kjempenydelig du også - husker ikke bilder av deg i farta[;)]

Har aldri lagt ut en ordtlig bilde.[:D]

Ja.. hva venter du på?? JEG venter på bilde av DEG [:D]

Du er jo kjempepen.

Sorry.Da kan du vente lenge...[:D]

Jeg nekter!!
Så søt lita jente som du har så MÅ du jo være vakker[:D]

Du er jo kjempepen.

Sorry.Da kan du vente lenge...[:D]

Jeg nekter!!
Så søt lita jente som du har så MÅ du jo være vakker[:D]

Ja,jeg vet.Er jo bare dritpen,men av frykt for at dere andre skal føle dere utenfor så kommer det ikke noen bilde.[8D]

slutt å surre - la oss få se hvor vakker du er!!

Du var jo KJEMPEPEN da!!!
trenger iallefall ikke være redd for å legge ut noe bilde du!![;)]

Godt sagt kjære buster [:)]
Og takk foresten [:)]

Tusen takk snille søte Fiorelina!!!!!!!!!!!
Du er så....
Utrolig flink og søt med å gi så mange fine komplimanger her inne

Og du skal vite at det lyser opp hverdagen til folk!!!! [:D]
En kjempefin egenskap!!!!!!!!!!! 

Back
Topp