Hvis du skulle forandre noe

Skifta ut alle tenna med hvitt rustfritt stål[&o][&o][&o]
For ikke å snakke om å bli kvitt alle de kronisk betente svettekjertlene i lysken[&o][&o]
Ellers skal alt bare være slik det er for min del[8|]

sukk.......................................

ORIGINAL: Ylva

Skifta ut alle tenna med hvitt rustfritt stål[&o][&o][&o]
For ikke å snakke om å bli kvitt alle de kronisk betente svettekjertlene i lysken[&o][&o]
Ellers skal alt bare være slik det er for min del[8|]

sukk.......................................

skifta ut tenna?

jeg vet jeg ikke hører hjemme her, men...

nå fikk jeg opp et bilde av en rapper me ståltenner[:D]

ORIGINAL: Pearl81

quote:

ORIGINAL: Pearl81

off, vil ikke snakke om min kropp....det hadde trengt å vært gjort noe i hver krok her

Sikker på at du er kjempeskjønn!

Nå må du ikke si noe som du kommer til å angre på når du ser meg!

Det tror jeg ikke at jeg kommer til å angre på, nei..
Sleng opp et bilde, så skal du se[;)]

Du ser sikkert nydelig ut Linni Jeg la inn 400 og bruker nå 75 E La de over muskelen jeg da for det gjør minst vondt og er visst lettere å gjennomføre.

Oj...de var store...er de ikke i veien da?? [:D][;)]

Og bare for å gjøre oss litt mer deprimerte....slik mage vil jeg ha!!!!!!!
æsj....da må det trenes...og det gidder jeg ikke....hokus pokkus anyone??

Vil du virkelig ha slik mage????? Synes den så litt sykelig tynn ut selv om den var veltrent[8|] Kunne tenkt meg stram mage jeg også, men den var nok litt i det minste laget for meg[:)]

ORIGINAL: Chill24

Du ser sikkert nydelig ut Linni Jeg la inn 400 og bruker nå 75 E La de over muskelen jeg da for det gjør minst vondt og er visst lettere å gjennomføre.

Oj...de var store...er de ikke i veien da?? [:D][;)]

Laget egen tråd med svar til deg for det tok en evighet å laste ned siden her da jeg skulle svare[:@]

Og bare for å gjøre oss litt mer deprimerte....slik mage vil jeg ha!!!!!!!
æsj....da må det trenes...og det gidder jeg ikke....hokus pokkus anyone??

Jeg synes den var STYGG - ikke for å fornærme noen, altså, ikke ta dere nær av det..
Men sånn mage vil jeg IKKE ha[:'(]

Litt i minste laget for deg også kanskje???[;)] Det er pent å se veltrent ut, men hun så ut som hun hadde vært med på sultestreiken til Afghanerne i Oslo i minst 7 uker eller noe[8|] Ikke mye mat nedi der ihvertfall....

Hahahaha....jeg er nok enig ja....altfor tynn den der...men måtte bare sjekke litt reaksjoner! [:D]
Men kunne tenkt meg en like veltrent...men 10 kg xtra da!

Den kan jeg skrive under på. Hørtes litt mere normalt ut[:)] Er jo ingen vits i å se ut som et sugerør heller synes jeg[8|]

Hahahaha....jeg er nok enig ja....altfor tynn den der...men måtte bare sjekke litt reaksjoner! [:D]

Phew!!
hehe.. det var godt å høre..
Hun der så nemlig syk ut[8|]

Var ALTFOR tynn ja! Synes det er fint me litt kurver da!![:D]

Men skulle gjerne hatt en mer veltrent mage ja...

Kari Jaquesson here I come!!!![:D][:D]

Hmm ..tja si det..Det måtte være nesa og fettsuging rundt magen...Har tatt en plastisk operasjon før jeg og gjør det gjerne igjen...[:)]

ORIGINAL: mamma_20

ORIGINAL: mamma_20

ORIGINAL: homma

Når jeg ser nå i ettertid så hadde jeg ikke gjort det igjen før jeg fikk barn,så skal du ha flere barn mamma_20 så vent.
Prisen jeg ga var 22000,-,men det er 5 år siden.
For mest naturlig look ville jeg lagt under muskelen.

Har ingen planer om å gjøre det før evt.jeg er ferdig men barn og amming og slik nei! [:D] Men til deg skytte76,ammer du? Går det fint eller? Veldig nysjerrig på det med silikon jeg da.. Noen som vet om før / etterbilder? [:-]

dytter litt jeg.. [;)]

Hei, så ikke innlegget før nå jeg. Ligger på sofaen og spiller playstation mens jeg synes synd på meg selv *snufs* (forkjøla bare). Jag fullammet i 2 måneder, men det begynte å komme ut geleklumper sammen med melken så da sluttet jeg[&:] Mest sannsynlig hull på innleggene siden jeg fikk så mye melk og det ble et enormt press på protesene[8|] Har vært på ul av de på Ullevål, men jeg må på mr for underskelsen var ikke god nok[8|]

Den ene puppen er nå helt myk og man kjenner ikke antydning til protesen i det hele tatt og er en del mindre enn den andre. Tydelig at noe har skjedd ihvertfall, men det går heldigvis på garantien så ejg får nye gratis hvis de er sprukket.

Huff, hørtes skremmende ut med disse puppene altså. Håper at alt ordner seg for deg.
Klemmer

Egentlig er jeg nesten fornøyd, men hvis jeg skulle endret noe måtte det vært puppene. Synes de er nokså slappe når jeg ikke ammer. ser nesten litt triste ut. Ville ikke gjort dem så store bare strammet opp litt. Men jeg hadde aldri gjort det. Er for pysete[:)]

Ja...Det er denna magen da...Om den ikke kommer seg selv,så er det mye mulig det blir no oppretting der...Etter det er totalt stopp på barn!
Ellers så kunne jeg tenke meg å få tilbake et par cm i høyden...[8|]
Har krympa 3,5cm etter dissa 3 svangerskapa...

Ellers så kunne jeg tenke meg å få tilbake et par cm i høyden...
Har krympa 3,5cm etter dissa 3 svangerskapa...

Oj....går det an da???
Hjelpe meg...hva ender jeg på da?? under 160cm...hehehe...jaja, har jo sameblod i meg og de er jo små da! [;)]

Back
Topp