hvis du skulle flyttet!

ORIGINAL: Superteam

ORIGINAL: Mandy_81

Det som er greit med bassenget er jo at det fort blir god temp i det... pleier å ligge på ca 25 grader [:)] det passer bra for meg siden jeg er litt frysen...

skjønner at dere ikke vil flytte men med tanke på at det er mange leiligheter på rekke har jo ikke det så mye å si når det ikke er noen som bor der eller utenom en da hehe.. de har jo stått tomme siden før vi giftet oss i 2009...

ja til den prisen er det ikke rart hehe :P

ja jeg liker og godt og varmt vann! Jo varmere, jo bedre :) Sydentemp i vann er gull :P

vet du om de små kan bade i 25 grader da typisk?

Det er jeg ikke helt sikker på faktisk... storbror badet der men da var jo han 1,5 år må sjekke det ut litt tror jeg...
jeg må også legge meg God natt [:)]

STØRRE BAD!! vi har eit knøttlite bad... og meir lagringsplass!

Ellers har vi bra stor leilighet med 4 soverom... 175 kvadrat uten dei to bodene vårast..

Ja så sku vi gjerne hatt betre plass til biler... Har caport og plass til ein bil bak bilen i carporten... Er ikkje parkering til fleire biler!! Da må ein parkere laaaaangt vekke.

Og så kan ein jo drøyme om flat hage, kjeller/loftsstue 

ORIGINAL: solstrålen23

STØRRE BAD!! vi har eit knøttlite bad... og meir lagringsplass!

Ellers har vi bra stor leilighet med 4 soverom... 175 kvadrat uten dei to bodene vårast..

Ja så sku vi gjerne hatt betre plass til biler... Har caport og plass til ein bil bak bilen i carporten... Er ikkje parkering til fleire biler!! Da må ein parkere laaaaangt vekke.

Og så kan ein jo drøyme om flat hage, kjeller/loftsstue 

jeg er heldigvis fornøyd med størrelsen på badet nede :) Trenger ikke større enn det, men vil ikke ha vaskemaskin, tørketrommel og varmtvannsberederen på badet! Vi har bygget det inn da :) Blitt kjempefint:) er så stygt når du ser varmtvannsberederen :P

ellers er det såååååå greit med boder!!!!! Jeg må ha en større bod!! vi har 2 små oppe og 1 ute! Jeg vil ha en større!! MÅ ha system i rotet hehe :P Ting i sånne store gjennomsiktige smart-kasser! men ikke så lett når vi ikke har så stor plass!
hadde hjulpet med garasje og med god lagringsplass :)

loftstue og hage ja :)) og ikke minst masse soool i hagen!! SOL er viktig!!!

2 etasjer
større kjøkkenbenk
3 soverom
større stue
flere vinduuuu[8D]

ORIGINAL: EarlGrey

Hmm... Ettermiddags-og kveldssol er et must. Stor plen og terasse. Garasje med plass til to biler, trampoline, plenklippertraktor, utemøbler osvosv... Stort vaskerom (med ytterdør slik vi har nå- et must med stor hund og små barn) og kjøkken er praktisk! Og gode turmuligheter rett utenfor husdøra[:D]

Ville hatt hus i samme størrelse som nå, ca 300kvadrat, fordelt på tre etasjer (kan slenge kidsa opp på loftsstua i tredje etg så slipper vi å høre dem nede i første etg etterhvert som de vokser til;).. Veldig fornøyd med huset, kunne tenkt meg 5 soverom fordelt over de to øverst etasjene + 2 bad og et toalett i tillegg..

...Også ville jeg kjøpt huset slik jeg vil ha det sånn utseendemessig. Orker ikke mer oppussing nå.. Driver med totalrenovering av gårdsbruk nå, koster penger og ikke minst masse tid!!

300kvm ja! hehe! Det er for stort for meg!! jeg hater å vaske gulv:P Så jeg kan ikke ha for stort!:P Syntes 120-150 virker helt perfekt jeg :) ikke for stort og ikke for lite!! Er jo nesten dobbelte av vi har i dag om det hadde vært 150 :)
det med egen inngang til vaskerommet virker supert når man er ute i snø og slaps med gjørme osv:P Rett inn på vaskerommet!! Gjerne med sånn tørkeskap! Hmm.. må vel bare bygge meg et hus!! et par mill for tomta og mange mill på huset... Må vinne i lotto ser jeg:P

nei men det er viktig å ha krav!! første gang vi kjøpte hadde vi noen krav der og, men ikke så mange! Der var det "på riktig side av brua", ettermiddagsol, 2 soverom hehe
kunne hatt vinkelstue også så jeg kunne hatt den ene vinkelen til spisebord osv:)

Drømme drømme:) blir nok ikke noe hus på oss helt enda, vi har jo bare bodd her i 2 år i mai, ville vel bare gått i null med å selge nå! + at vi nettopp har kjøpt en ny bil!! Så lån har vi :P og må nok opp 1 mill om vi skal snakke noe jeg kan tenke meg:) så hehe! vinne i lotto eller noen år til her :)

kan gjerne ha oppussing!! så lenge det ikke er totalrenovering! Men kjøkken/bad osv gjør meg ikke noe, da får vi det som vi vil! :) har ansattrabatter på Monter, så det blir ikke like dyrt for oss:)

ORIGINAL: Lillesnille

2 etasjer
større kjøkkenbenk
3 soverom
større stue
flere vinduuuu[8D]

har du ikke vinduer nesten?:P

kunne gjerne hatt alt på 1 plan jeg! Den trappa er jo en støvbombe!!!! kommer jo stør i og under heeele tiden!!! :P

3 soverom her og!! større stue her og :) blir litt dårlig plass til lekene til emilie :P

2 etasjer
større kjøkkenbenk
3 soverom
større stue
flere vinduuuu[8D]

kunne gjerne hatt alt på 1 plan jeg! Den trappa er jo en støvbombe!!!! kommer jo stør i og under heeele tiden!!! :P

3 soverom her og!! større stue her og :) blir litt dårlig plass til lekene til emilie :P

Har 4 vinduer på stua... kjøkkenet og badet har ingen.... litt kjedli å ikke ha vindu i alle rommene syns jeg..

2 etasjer
større kjøkkenbenk
3 soverom
større stue
flere vinduuuu[8D]

Har 4 vinduer på stua... kjøkkenet og badet har ingen.... litt kjedli å ikke ha vindu i alle rommene syns jeg..

ja det er greit med vindu på badet og kjøkkenet :) men vinduene må ikke være teit plassert med tanke på sofa/tv osv :P

Det som er greit med bassenget er jo at det fort blir god temp i det... pleier å ligge på ca 25 grader [:)] det passer bra for meg siden jeg er litt frysen...

skjønner at dere ikke vil flytte men med tanke på at det er mange leiligheter på rekke har jo ikke det så mye å si når det ikke er noen som bor der eller utenom en da hehe.. de har jo stått tomme siden før vi giftet oss i 2009...

Litt morsomt siden jeg sa at det bare bodde en i de leilighetene så så jeg en flyttebil utenfor der i dag [:)] så nå bor det 2 der hehe...

Litt morsomt siden jeg sa at det bare bodde en i de leilighetene så så jeg en flyttebil utenfor der i dag [:)] så nå bor det 2 der hehe...

hehe! Ja det er jo bra det kommer en til :P de har nok tapt myyyye penger siden de har stått tomme så lenge!!

hehe! Ja det er jo bra det kommer en til :P de har nok tapt myyyye penger siden de har stått tomme så lenge!!

Ja de har tapt mye penger... de som kjøpte tomten kalte seg søm bomiljø og de ble slått konkurs lenge før leilightene i det helt tatt var ferdige... mannen min er bare gla han fikk betalt for tomta før de gikk konkurs [:)]

Jeg har store krav....alt for store hehe...

Nå leier vi 120 kvm og vi kan ikke ha noe mindre enn det vi har.
Jeg skal ha sotrt bad og kunne velge mellom dusj og badekar. det er velidg digg her vi bor nå.
Dritt er at det er skrå tak.

stort kjøkken

mange rom/soverom minst 3-4
vil at ungene skal ha egne rom, eget data/hobby rom

garasje, så slipper vi har crossere stående i gangen nede[8|]

boder/kjeller/loft må jo stue bort litt dritt[8D]
stor gang¨

tror jeg trenger en blokk for meg selv haha...

ORIGINAL: *Prinsessa

Jeg har store krav....alt for store hehe...

Nå leier vi 120 kvm og vi kan ikke ha noe mindre enn det vi har.
Jeg skal ha sotrt bad og kunne velge mellom dusj og badekar. det er velidg digg her vi bor nå.
Dritt er at det er skrå tak.

stort kjøkken

mange rom/soverom minst 3-4
vil at ungene skal ha egne rom, eget data/hobby rom

garasje, så slipper vi har crossere stående i gangen nede[8|]

boder/kjeller/loft må jo stue bort litt dritt[8D]
stor gang¨

tror jeg trenger en blokk for meg selv haha...

men det er viktig å ha litt krav! ikke bare kjøpe det første og beste man ser:) men når man har vært på noen visninger vil man sikkert være villig til å droppe noen krav. man kan ikke få alle. da må du vel bygge:P eller opp i pris:)
Men de viktigste krava bør du stå for! f.eks myye sol!! spes ettermiddagsol for den er viktigst, men gjerne hele tiden:P det er et av mine viktigste krav, sammen med større terrasse/hage! skal jo være mye ute og!!
ellers er kjøkken bad stue krav! må være store nok! og minst 3 soverom! det er hovedkravene:) resten er bonus:)) ja.. garasje vil vi og ha, om ikke muligheten for å bygge i det minste:) og mange boder... nei vet du hva... jeg MÅ ha mange krav hehehe! så lenge ale er større enn her, burde jeg vel være fornøyd:P Går jo greit som vi bor nå og:)

Back
Topp