ORIGINAL: EarlGrey
Hmm... Ettermiddags-og kveldssol er et must. Stor plen og terasse. Garasje med plass til to biler, trampoline, plenklippertraktor, utemøbler osvosv... Stort vaskerom (med ytterdør slik vi har nå- et must med stor hund og små barn) og kjøkken er praktisk! Og gode turmuligheter rett utenfor husdøra[:D]
Ville hatt hus i samme størrelse som nå, ca 300kvadrat, fordelt på tre etasjer (kan slenge kidsa opp på loftsstua i tredje etg så slipper vi å høre dem nede i første etg etterhvert som de vokser til;).. Veldig fornøyd med huset, kunne tenkt meg 5 soverom fordelt over de to øverst etasjene + 2 bad og et toalett i tillegg..
...Også ville jeg kjøpt huset slik jeg vil ha det sånn utseendemessig. Orker ikke mer oppussing nå.. Driver med totalrenovering av gårdsbruk nå, koster penger og ikke minst masse tid!!
300kvm ja! hehe! Det er for stort for meg!! jeg hater å vaske gulv:P Så jeg kan ikke ha for stort!:P Syntes 120-150 virker helt perfekt jeg :) ikke for stort og ikke for lite!! Er jo nesten dobbelte av vi har i dag om det hadde vært 150 :)
det med egen inngang til vaskerommet virker supert når man er ute i snø og slaps med gjørme osv:P Rett inn på vaskerommet!! Gjerne med sånn tørkeskap! Hmm.. må vel bare bygge meg et hus!! et par mill for tomta og mange mill på huset... Må vinne i lotto ser jeg:P
nei men det er viktig å ha krav!! første gang vi kjøpte hadde vi noen krav der og, men ikke så mange! Der var det "på riktig side av brua", ettermiddagsol, 2 soverom hehe
kunne hatt vinkelstue også så jeg kunne hatt den ene vinkelen til spisebord osv:)
Drømme drømme:) blir nok ikke noe hus på oss helt enda, vi har jo bare bodd her i 2 år i mai, ville vel bare gått i null med å selge nå! + at vi nettopp har kjøpt en ny bil!! Så lån har vi :P og må nok opp 1 mill om vi skal snakke noe jeg kan tenke meg:) så hehe! vinne i lotto eller noen år til her :)
kan gjerne ha oppussing!! så lenge det ikke er totalrenovering! Men kjøkken/bad osv gjør meg ikke noe, da får vi det som vi vil! :) har ansattrabatter på Monter, så det blir ikke like dyrt for oss:)