hvis du skulle flyttet!

Superteam

Forumet er livet
Hva hadde vært dine krav i dag??

Vi snakker om å flytte! så er det viktig med krav!!

Her vi bor nå har vi car port og plass til 3 biler i innkjørselen.. etter hverandre!! S¨et krav er garage og mulighet for begge bilene ved siden av hverandre! så lei av å bytte rundt på bilene når vi skal ha en hver.. garagen må være stor nok til å kunne lagre ting og!

Så vil jeg har vaskerom!! nå har vi 2 bar i en leilighet på 85 kvadratmeter! Syntes det er unødvendig! Skulle heller hatt det minste badet til vaskerom!

Jeg vil ha større kjøkken!

grei plass til spisestue

anderledes stueløsning og større stue

3 soverom, helst ikke skråtak!!

boder!!! kan ikke få nok boder!!!

jeg vil ha større terrasse! vi griller mye her på sommeren og veldig greit med større nå som vi har emilie som gjerne vil bade sikkert:P

hmm.. noe mer?

passe stor gang!! mye sko og jakker..!! må ha plass til et stort skap! blir jo ikke mindre med emilie sine ting og!

gjerne plass til kjøkkenbord på kjøkkenet også!

Helst sol hele dagen, men vi har ettermiddag og kveldssol her, og den er viktigst!! :)

Jepp! jeg har krav:P

har sikkert fler og.. Man lærer når man har kjøpt en gang!!

Liker leiligheten vi har nå veldig godt, men den er litt liten merker jeg! 2 soverom heldigvis da :)

Åja jeg hadde mange krav etter å ha bodd i 2 leide leiligheter og den vi eide når vi skulle kjøpe hus[:D] Stort kjøkken, stort bad, gjerne en liten bod i hovedetasjen(for støvsuger, vaskebøtte osv), alle soverom på et plan ++++

Men ble litt vanskelig å få akkurat slik vi ville ha det når vi kjøpte brukt da[8D] Så ble ikke helt slik jeg ville ha det nei..Da tror jeg nok aldri vi hadde funnet oss hus[8D] Men er kjempefornøyd fordet, har gjort om litt da, slik at det er nærmere slik jeg vil ha det!! og mulighetene er der for å bygge om slik at vi får både større kjøkken og større bad, men det koster jo endel..Og er egentlig helt greit slik det er nå, så vi får se[:)] Men de viktigste tingene er slik jeg MÅTTE ha, som utsikt mot havet, stor hveranda p sørsiden, garasje, flere soverom(er 5 her)[:)][:)]

Men skulle vi ha bygd nytt hus derimot.....DA hadde jeg nok bygd det etter det huset jeg ser for meg i hodet[8D]

STØRRE KJØKKEN!
d har alltid vært min drøm...men den gang ei :(

stue,kjøkken,bad,soverom,vaskerom - alt på ett plan!

ellers er jeg ganske fornøyd egentlig =)

her har vi ikke naboer som ser hva vi har på maten-gull verd.
stor garasje,slipper å skrape is om vinteren og slipper å få måke drit på seg om sommeren[8D]

vi har lekestue,veranda,stor plen-greit for barn og voksne om sommeren.
2 bad gull med så mange jenter i hus=)
2 stuer er veldig greit, da enten loft eller kjellerstue(greit når barna blir større å ha egen plass)
stor gang, men foreløpig utnyttet dårlig md tank på jakker sko-det fikser vi på når vi pusser opp.
boder er gull. har ute bod med ved,diverse og fryse. inne bod/scrapperom/sturom

vaskerom har jeg ikke,skulle gjerne hatt
skulle gjerne hatt 1 gjesterom. har 3 rom,men de er jo opptatt alle sammen når barna blir større
HATER skråtakene, skulle iallefall hatt hevet tak-da hadde det vært ok. så mangler en del skapplass,siden kun 1 av soverommene har klesskap

ORIGINAL: *Precious*

Åja jeg hadde mange krav etter å ha bodd i 2 leide leiligheter og den vi eide når vi skulle kjøpe hus[:D] Stort kjøkken, stort bad, gjerne en liten bod i hovedetasjen(for støvsuger, vaskebøtte osv), alle soverom på et plan ++++

Men ble litt vanskelig å få akkurat slik vi ville ha det når vi kjøpte brukt da[8D] Så ble ikke helt slik jeg ville ha det nei..Da tror jeg nok aldri vi hadde funnet oss hus[8D] Men er kjempefornøyd fordet, har gjort om litt da, slik at det er nærmere slik jeg vil ha det!! og mulighetene er der for å bygge om slik at vi får både større kjøkken og større bad, men det koster jo endel..Og er egentlig helt greit slik det er nå, så vi får se[:)] Men de viktigste tingene er slik jeg MÅTTE ha, som utsikt mot havet, stor hveranda p sørsiden, garasje, flere soverom(er 5 her)[:)][:)]

Men skulle vi ha bygd nytt hus derimot.....DA hadde jeg nok bygd det etter det huset jeg ser for meg i hodet[8D]

ja om jeg hadde fått alle mine krav, til den prisklassen vi må ha, og å vinne budrunden og!! Ja da hadde jeg vel vært heldig hehe :P Men de viktigste kravene her er kjøkken, stue, uteplass, sol, garasje hvertfall!!

ORIGINAL: funnybunny85

STØRRE KJØKKEN!
d har alltid vært min drøm...men den gang ei :(

stue,kjøkken,bad,soverom,vaskerom - alt på ett plan!

ellers er jeg ganske fornøyd egentlig =)

ja, du har jo sett mitt kjøkken! teiteste.. hvorfor ikke gidde å utnytte den bittelille plassen max da!!!

Blir vel ikke til at vi gidder å bytte kjøkken heller nå som vi tenker på dette!
Men... kommer an på om det hadde blitt noe fortjeneste!

ORIGINAL: *Nikki*

her har vi ikke naboer som ser hva vi har på maten-gull verd.
stor garasje,slipper å skrape is om vinteren og slipper å få måke drit på seg om sommeren[8D]

vi har lekestue,veranda,stor plen-greit for barn og voksne om sommeren.
2 bad gull med så mange jenter i hus=)
2 stuer er veldig greit, da enten loft eller kjellerstue(greit når barna blir større å ha egen plass)
stor gang, men foreløpig utnyttet dårlig md tank på jakker sko-det fikser vi på når vi pusser opp.
boder er gull. har ute bod med ved,diverse og fryse. inne bod/scrapperom/sturom

vaskerom har jeg ikke,skulle gjerne hatt
skulle gjerne hatt 1 gjesterom. har 3 rom,men de er jo opptatt alle sammen når barna blir større
HATER skråtakene, skulle iallefall hatt hevet tak-da hadde det vært ok. så mangler en del skapplass,siden kun 1 av soverommene har klesskap

og at ikke kattene labber på bilen!!!!!!!!!!!!!!!! det gjør de her!! drittkatter:P

og loftstue/kjellerstue er et krav her og!! SÅÅÅÅ greit når man har barn ja! PLUSS at jeg kan ha dvd`ene mine der, vi kan ha x-box og sånne ting og der!! liker ikke å ha det i stua!!

det er og på "viktigste krav" :)

Jeg tror nok ikke at jeg ville ha flyttet... jeg liker plassen veldig godt... men jeg kunne godt ha rift ned hele huset å bygget et nytt et med mye bedre plass til alt egentlig, det enste som er stort i dette huset er gangen og den trenger jo ikke å være stor for min del, mye heller ha stort kjøkken og stor stue og nok soverom til alle...

ORIGINAL: Mandy_81

Jeg tror nok ikke at jeg ville ha flyttet... jeg liker plassen veldig godt... men jeg kunne godt ha rift ned hele huset å bygget et nytt et med mye bedre plass til alt egentlig, det enste som er stort i dette huset er gangen og den trenger jo ikke å være stor for min del, mye heller ha stort kjøkken og stor stue og nok soverom til alle...

ja dere har jo plass til å bygge en skole om dere vil :P hihi :)
Men likevel sååå sentralt :) Så jeg ser den!!! Kan gjerne bo her jeg bor nå, bare i litt større hus! Og det finnes jo de på 135kvm :) Vi har 85 ;) men det er 3 etager.. det blir for stress syntes jeg!
Også er det ikke noe uteplass selv om vi har de store!

Du har jo sett ganga vår. den er ikke stor! Men skulle hatt en skaplengde større hvertfall! Er jo stappa inni der hehe! Så trenger ikke sååå stor gang, bare den er større enn den vi har nå! :) Kjøkken, stue o.l er førsteprio :)

Trerrasen vår er jo større enn stua... blir litt feil, huset er fra 60 tallet og da var det alt annet enn smarte løsninger som var i fokus virker det som... men vi skal gjøre om en god del når vi for penger til det [:)] flytte og rive noen vegger så blir det nok bedre [:)]

Trerrasen vår er jo større enn stua... blir litt feil, huset er fra 60 tallet og da var det alt annet enn smarte løsninger som var i fokus virker det som... men vi skal gjøre om en god del når vi for penger til det [:)] flytte og rive noen vegger så blir det nok bedre [:)]

hehe såppass!! Ja meg og emilie kommer ned til sommeren å bader i bassenget dere kommer til å ha på plenen i sommer!! Vi har jo ikke plass til det :P Sååå kommer vi å hopper på trampolina når hun blir større!! Såååå :P

vi ser fram til et grilltreff hos deg :):)

vet du forresten hvor de leilighetene ligger til salgs, eller hvem som selger de? kunne ikke se de på finn! Er jo en fin plass:) nydelig utsikt kan jeg tenke meg!!

Jeg husker jo typisk ikke, har jo sett skiltet der tusen ganger, typen vet det men han sover jo typisk nå... men jeg vil ikke anbefale de leilighetene det har vært masse trøbbel der med vannlekasj osv... men de har fin utsikt... det hadde jo vært veldig koselig om dere flyttet dit da [:)]

Til sommeren er det bare å komme å bade i bassenge eller sjøen hvis du liker tang(jeg hater tang), men det er jo ikke så veldig stort basseng da, det er rundt ca 5 m og kanskje 110 dybt men det går ann å søvmme i ring hehe...

Jeg fant leilighetene på finn [:)]
http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=25055556&sid=sid/2011/1/29/0/xz0171296257356965y

tenkte mest til emilie med badinga! :) jeg liker ikke å bade i sjøen!! der er jeg ei ferskvannjente :))

men vi må nok komme litt på besøk ja! :) Er jo koselig å gjøre noe på sommeren :) men vi kommer nok til å gå mye i dyreparken!!!! :D Det er jo kjempegreit :)) Mor ser det som trim, og barn koser seg med å kikke på nye ting :D

nei ville ikke bodd i de egentlig! Litt for mange leiligheter på en måte! Men hadde ikke gjort noe å bodd langs veien der :) er jo bare sjø og nydelig utsikt heeeele veien:))

5,5 mill ja!!! ikke rart de sliter med å selge de!!! hoho! Det var en stiiiv pris!! da ville jeg myyye heller bygget meg en enebolig! typisk på justneshalvøya :)) DER kunne jeg tenke meg å bo!! en heeeelt ny bydel :) Alt er jo nytt:))

Er en leilighet til salgs der.. 2,9 mill! Men litt mye for oss!! nå har vi nettopp kjøpt en bil til nesten en halv mill :P

Det som er greit med bassenget er jo at det fort blir god temp i det... pleier å ligge på ca 25 grader [:)] det passer bra for meg siden jeg er litt frysen...

skjønner at dere ikke vil flytte men med tanke på at det er mange leiligheter på rekke har jo ikke det så mye å si når det ikke er noen som bor der eller utenom en da hehe.. de har jo stått tomme siden før vi giftet oss i 2009...

ORIGINAL: Superteam

5,5 mill ja!!! ikke rart de sliter med å selge de!!! hoho! Det var en stiiiv pris!! da ville jeg myyye heller bygget meg en enebolig! typisk på justneshalvøya :)) DER kunne jeg tenke meg å bo!! en heeeelt ny bydel :) Alt er jo nytt:))

Er en leilighet til salgs der.. 2,9 mill! Men litt mye for oss!! nå har vi nettopp kjøpt en bil til nesten en halv mill :P

Hehe ser den... men det finnes billigere vet jeg men da er det ikke så mange soverom og ikke så god utsikt...

Det som er greit med bassenget er jo at det fort blir god temp i det... pleier å ligge på ca 25 grader [:)] det passer bra for meg siden jeg er litt frysen...

skjønner at dere ikke vil flytte men med tanke på at det er mange leiligheter på rekke har jo ikke det så mye å si når det ikke er noen som bor der eller utenom en da hehe.. de har jo stått tomme siden før vi giftet oss i 2009...

ja til den prisen er det ikke rart hehe :P

ja jeg liker og godt og varmt vann! Jo varmere, jo bedre :) Sydentemp i vann er gull :P

vet du om de små kan bade i 25 grader da typisk?

ORIGINAL: Superteam

Hehe ser den... men det finnes billigere vet jeg men da er det ikke så mange soverom og ikke så god utsikt...

ja men nestegang vi flytter vil jeg har rundt 120kvm :) tror det er akkurat perfekt!
3 soverom også :) ikke mindre hvertfall :)

nei huff!! må legge meg nå! skal jo opp tidlig i morgen:P
God natt:)

Back
Topp