Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Pleier å stå opp kl 05:00 og da legger jeg meg i 23-tiden. Hvis jeg skulle stått opp 06:30, hadde jeg nok lagt meg i 23:30 tiden tenker jeg. Ikke noe vits i å være oppe lenger :-)
Jeg burde kanskje lagt meg rundt 22. Men hva jeg faktisk gjør er en annen sak .
Der jeg jobba før i tiden starta jeg tidlig, og måtte opp 05.15. hver dag. (Untatt søndag og en og annen lørdag). Men selv om jeg skulle opp så tidlig, var jeg nesten aldri i seng før klokka 23...
Før når jeg måtte opp kl 5 så prøvde jeg å komme meg i seng til 23.15 men ikke alltid det gikk. Nå legger jeg meg mellom 01 og 04 uansett når jeg skal opp, men så sliter jeg med å få sove da...
Du vet vel best selv hvor mange timer søvn du trenger, og da burde det vel også være en enkel sak å regne ut når du bør legge deg? Ser ikke helt behovet for å ta en meningsmåling om noe så lite og trivielt.
Jeg trenger søvnen min, pluss at jeg bruker lang tid på å sovne, så nygravid og stuptrøtt som jeg er så legger jeg meg mellom 21 og 22 for tiden.
Våkner da litt før vekkerklokka (enten det er jentungen eller selve klokka) og det er deilig! :-) (står opp når klokka ringer 0640)