Hvis du og samboeren

ORIGINAL: Skrulla86

ORIGINAL: Tuttamoor

Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Jeg kjenner jeg blir sjalu bare av tanken...... Grøss! Jeg er ganske sjalu av meg når det gjelder sånt, så jeg hadde jeg vist det så hadde det sikkert ødelagt vennskapet. Sånn er JEG![8D]

Signerer [:-]

ville deff visst dette

Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]

Vi har vært åpen om det meste oss i mellom, også om tidligere faste forhold, sex-forhold og one-night stands. For meg er fortid fortid, så det gjør ikke meg noe å vite det.

Hvem min mann hadde seg med før min tid bryr meg ikke.
Om jeg hadde vist, eller ikke hadde ikke betydd noe.

ORIGINAL: Hybelkaninen

Lykkelig uviten :) Sliter ikke med sjalusi og det hadde ikke påvirket vårt forhold til hverandre eller til det andre paret, men jeg trenger ikke nødvendigvis vite alt likevel [;)]

som om jeg skulle ha sagt det selv! [:D]

Ville vært uviten ja. Når jeg får meg en mann så driter jeg i hans tidligere sexpartnere..Å hadde det kommet fram, så hadde det nå gjort det da, men ikke noe jeg hadde brydd meg om. Fortid er fortid. Han hadde ikke fått vite mine heller, den feilen har jeg gjort før..Gud, for et sjalusiopplegg det ble, det gidder jeg rett og slett ikke flere ganger [8D]

Nå vet jeg alle mannen har hatt sex med, og han vet alle jeg har hatt sex med, så slipper å møte slike ting. Men om jeg ikke hadde visst, så hadde det egentlig kommet på et ut. Venner hadde vi kunne vært likevel.

ORIGINAL: Amy09

Vi har vært åpen om det meste oss i mellom, også om tidligere faste forhold, sex-forhold og one-night stands. For meg er fortid fortid, så det gjør ikke meg noe å vite det.

Åh, Amy09! Må bare skryte av signaturbildet ditt. For et nydelig bilde av en nydelig gutt. Hver gang jeg ser det må jeg bare stoppe opp å kikke på det. De øynene

ORIGINAL: Charl0tte

Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]

ORIGINAL: STJERNE*

ORIGINAL: Amy09

Åh, Amy09! Må bare skryte av signaturbildet ditt. For et nydelig bilde av en nydelig gutt. Hver gang jeg ser det må jeg bare stoppe opp å kikke på det. De øynene

Tusen takk

Jeg hadde nok fått vite det uansett. Og det hadde ikke bekymret meg. Once you go Bouncy you never go back. [8D]

sånt forteller vi hverandre. vi kan godt være venner med noen vi har hatt sex med tidligere uten at det har noe å si, men vi er åpne om det. gjør meg absolutt ingen ting å være med damer jeg vet han har hatt sex med, så lenge de ikke har en greie for han nå.

ORIGINAL: Charl0tte

Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]

ORIGINAL: lumina og Erik

Ville visst om det ja... Men hadde ikke likt det, så spørs om det vennskapet hadde blitt så tett [8D]

enig

Back
Topp