NkariOgSnuppa
Forumet er livet
ORIGINAL: Skrulla86
ORIGINAL: Tuttamoor
Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrulla86
ORIGINAL: Tuttamoor
Jeg ville ha likt å vite sånt ja.. Selv om det hadde vært evigheter siden så liker jeg ikke at han skulle ha skjult noe sånt fra meg... [;)]
ORIGINAL: Matheo`s mamma
Jeg kjenner jeg blir sjalu bare av tanken...... Grøss! Jeg er ganske sjalu av meg når det gjelder sånt, så jeg hadde jeg vist det så hadde det sikkert ødelagt vennskapet. Sånn er JEG![8D]
ORIGINAL: Amy09
Vi har vært åpen om det meste oss i mellom, også om tidligere faste forhold, sex-forhold og one-night stands. For meg er fortid fortid, så det gjør ikke meg noe å vite det.

ORIGINAL: Charl0tte
Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]
ORIGINAL: STJERNE*
ORIGINAL: Amy09
Vi har vært åpen om det meste oss i mellom, også om tidligere faste forhold, sex-forhold og one-night stands. For meg er fortid fortid, så det gjør ikke meg noe å vite det.
Åh, Amy09! Må bare skryte av signaturbildet ditt. For et nydelig bilde av en nydelig gutt. Hver gang jeg ser det må jeg bare stoppe opp å kikke på det. De øynene

ORIGINAL: Charl0tte
Kunne godt visst om det, men det hadde jo ikke hatt noe å si.. Jeg er bare nysgjerrig [:D]