Hvis du kunne slippe alt du hadde i henda..

Thers

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Mailykke 2018
..og ikke hadde noe ansvar eller noe å tenke på, og all verdens penger til rådighet, hvor hadde du reist da? Hvorfor?

Jeg tror jeg hadde satt meg på et fly til Okinawa-øyene i Japan! Japans svar på "paradis", og mat og mennesker er fantastiske der borte! :) I tillegg er det varmt der nå.. En bungalow på stranda hadde ikke gjort noe.. :P

USA. Vil til Disneyland. Så da håper jeg det er null kø :p

Tokyo! Alltid hatt lyst å reise til japan!

Et sted uten (mye) turisme der man kan oppleve kultur. Et varmt sted gjerne med strand og bading involvert deler av tiden.

Men vet ikke helt hvor det skulle vært :p sikkert flere steder...jeg ikke vet om.

Hadde tatt med mann, sønnen og familien til Maldivene eller et annet paradis :D men over lenger tid hadde vi nok dratt til Australia❤️

Akkurat nå hadde jeg reist med ei venninne til Sarajevo, hu reiser på lørdag og det hadde passet meg ypperlig.

Ellers så hadde jeg tatt med begge ungene og bosatt meg på hytta.

Hadde reist til Australia og kjøpt den gården som serien McLeods døtre er spilt inn på. Der hadde jeg nok blity resten av mitt liv :)

Hadde umiddelbart kastet meg på flyet til Egypt, har i det siste begynt å drømme om ulik egyptisk mat som vi ikke greier å lage hjemme! Tenker mannen hadde gladelig blitt med også ;)

Tokyo! Alltid hatt lyst å reise til japan!
Anbefales! Vært der ei uke, var helt fantastisk! :) Vurderer å ta en tur igjen med mann og barn mot slutten av permisjonen neste år faktisk! :)

Karibien tror jeg

Jeg hadde reist jorden rundt, er så mange plasser jeg kunne tenkt meg å reise :-)

Back
Topp