hvis du kunne gjort noe om igjen...

Hadde slappa av mer å bare kosa me med babyen. Å ikke tatt imot så masse besøk når e sleit med amminga. De barut me ned å e fikk depresjon så e huska nesten ikke dei 6 første ukene[:(]

Med Tuva: Kjøpt en annen vogn! Var aldri fornøyd med den jeg kjøpte, men fekk kjøpe drøme vogna når jeg gikk med Sofia[:)]

Med Sofia så hadde vi det vi trengte i hus, så hadde ikke noe unødvendig..

Men en ting jeg sku ønsket med alle tre, var at jeg fekk til ammingen å kunne full amme alle tre....

ORIGINAL: Tøsa FTW

Ville brukt en annen snopp en BF sin til å laget barn [:-]

Signerer.

Jeg er mest lei meg for at jeg ikke slappet av mer, i forhold til alt. Håper å få til det denne gangen.

tja. si det. jeg tror jeg ville vært flinkere til å legge han i senga si.
vi var så fryktelig redde førstegansforeldre at han sov i stua frem til vi la oss! for vi turte ikke legge han nede alene! tror det har mye av skylden for lite søvn i nesten 2 år.

Hahaha[:D]
Sign...

Eneste jeg ville gjort annerledes var vel å kjøpe et mer praktisk stellebord.. det vi hadde var altfor høyt, og badekarløsningen var ganske upraktisk.

Kjøpt en annen vogn fra starten av, ellers er det ikke noe jeg ville ha gjort anderledes tror jeg [:)]

Njah, njeh. Jeg hadde droppa den dårlige samvittigheten for at jeg ikke ammet han, den trengte jeg jo ikke akkurat.

Jeg skulle ønske jeg hadde tatt spedbarnstida med snuppa mer med ro. Var alt annet enn gøy å havne på sykehuset 10 dager etter at snuppa kom til[:(]
Så skulle jeg ønske at vi hadde kjøpt en annen sprinkelseng, en som vi kunne tatt bort ene sida på og som var hvit.

ORIGINAL: AB

aner ikke jeg.. ingenting å gjøre anderledes som jeg kommer på[:)]

bortsett fra én ting (en stor ting): ikke la han vende seg til å sovne i bevegelse. Vet ikke hvor mange timer jeg har vugget på den vogna for å si det sånn. Han hadde kolikk,så det ble fort en vane,som var vanskelig å vende av.

Burde invistert i bedre bæretøy. Ryggen min er helt kaputt pga. tullete bæring (så enkelt å bare ta henne på armen).
Neste gang blir det bæresele!!!

Skulle komt på å prøve tøybleier på førstemann, han var plaget med sår stump uansett hva vi smurte med [&:]
Snuppa derimot, som vi brukte tøybleier på, hadde bleieutslett én gang i løpet av bleieperioden!!! [:)]

Back
Topp