Hvis du kjeder deg...

lilletitti

Gift med forumet
Hvis du kjeder deg nå kan du gå inn på mars 09 og lese gåstol-tråden[8D]

Actionpaction[:)]

Eller inte. Jag var med på den å så osakliga svar man får där inne e helt otroligt. Dumt att jag rota mig in där...men tillhørde det forumet gång då jag fick min førsta termin i mars. Men kom mig gott øver i feb å tur e det...hehe..... [;)]

hjelpes. ja ja morro lesning var det, mye usaklige komentarer og innlegg, men er jo også det som gjør det så spennende. Har flere ganger blitt underholdt på mars forumet[8D][:D]

og foresten sesson: bra inlegg! Tuva har foresten både hoppestol og gåstol og hun elsker dem hun også! alt med måte[;)][:)]

ja,ja tydeligvis noen som tar seg veldig nær av andres meninger...

ble jo helt usakelig mot slutten[:)]

kan også gjerne blid med på en diskusjon, det er bare gøy[;)]
men, det som var mot slutten av den tråden kaller jeg krangling

Hehe...kunde bara inte låta bli att skriva jag vet du. [;)] Men syns det är synd att folk ska bli anklagad (tror den ena var rättad åt mig) att man inte har lust att leka med sitt barn på golvet. Men men...

Den spårar ju helt ut på sluten å även om jag har en del på hjärtat om det så får det stanna hos mig själv. [:D] Men det är bra underhållning da. Synd att de går direkt på personer...

Sakarias e så lei av å leka på golvet nu även om jag är där. Kan hända att jag behvøver nya leker... men annars vill han bara klättra på mig å liksom komma upp från golvet. Han vill ju utforska han å...hehe....[:)]

ORIGINAL: Innnnah

Haha, jaja, fikk no litt undeholdning da [8D]

Syns både den og colatråden var morsomme jeg da.. [8D]

haha, huff! Kjenne æg bli frøktli provosert, men gidditj å vårrå me på sånne diskusjona gitt.. (ikke etter hull i øra-styre..)

Syns det er viktig det blir opplyst om farene i slike tråder, så får folk velge selv om de tror det er oppspinn eller ikke. Dette gjelder både gåstol og colatråden.

Men tror då inte att den stackars jenta med cola-tråden har stoppat i barnet mängder av cola... Det var ju bara før att laga søta bilder...hehe...

Jøss, folk kan inte ha mycket liv som engagerar sig så massa i detta. Sakarias har smakat både på is, aioli (tihi) å chokloademuffins. Men då snackar vi att stoppa ett finger ned i isen å se reaktionen hans. Han får ju ingen egen tallrik precis. Hehe...stackars mitt barn som både har fått i sig en micro-del av nåt søtt å sitter nån minut i gå-stol- Hehe...vad ska det bli av han alltså.... [:D][:D][:D]

Poenget er vel heller det at man ikke trenger gi unger ting de for det første ikke har noe behov for, og for det andre ikke vet eksisterer.  Folk får gjøre AKKURAT som de vil, men JEG syns det er best man vet om farene først, iallefall, så får man ta en besluttning utfra det! :)

Og jeg sikter ikke til noen spesielle med dette, håper ingen tar seg nær av min mening.

ORIGINAL: Surrine

HAHAHA!
Det er så gøy når noen skal bestemme over andre.
For våre foreldre....les:min røykte og drakk sikkert og med meg i magen. Men likevell så er jeg en av de som aldri har vært syk eller har andre laster av den grunn. Vi er så opplyst nå at ved å trykke på tastaturet og stirre på skjermen gir deg sikkert kreft eller en annen dødlig sykdom.[:D]
Alt med måte folkens,alt med måte....Ellers tror jeg vi får en rimelig overbeskyttet generasjon i vente som ikke vet å røre seg,prøve ting, utforske,oppleve alt det som vi selv fikk i barndommen.[;)]

Husker dere når vi sprang i gata utenfor hjemmet vårt uten tilsyn mens de voksne var inne?[8D]
Når vi fikk hjemmelaget mat av det som var det samme som våre foreldre hadde til middag?
Var ikke mye restriksjoner og matglass å få kjøpt på butikken da nei.

Vedder på at jeg hadde det knallgøy i min vippestol/gåstol !

er jo et UNDER at vi i d hele tatt lever!! [:D][:D][8D]

Makan til pisspreik på mars, nå er jeg lei.. melder meg ut der... (hadde egentlig termin i mars før terminen ble flyttet til februar)

ORIGINAL: [ellaumbrella]

Makan til pisspreik på mars, nå er jeg lei.. melder meg ut der... (hadde egentlig termin i mars før terminen ble flyttet til februar)

hehe...samma här...

kanske vi snart slår 100 inlägg på denna å....tihi....

Å varfør sakarias fick aioli.... jag å mannen var på café å spiste. Å sakarias har lärt sig att sätta sig upp i sportsvagnen då han håller i den stången där framme. Å han var såååå nyfiken på allt det vita som droppa på tallriken. Å ja...en liten liten pekfinger i munnen. Värre än så var det inte...tihi...

Blir jo litt drøyt når det mest saklige innlegget var det med en flaske og en pose popcorn....[:D]

Back
Topp