Blir her! Fødte i januar sist men hadde termin i februar, følte meg mest hjemme i februargruppa Så jeg blir, føler jo vi begynner å bli kjent og det er så koselig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var akuratt det jeg tenkte på. For dersom noen føder i mars så blir jo deres barn noen uker større enn de som er født i april og på de ukene i starten (og egentlig hele det første året) skjer det mye utvikling. Og da er det lettest å spørre de med jevnstore babyer men føler også jeg har mest tilhørighet til april-gruppa uansettJeg fødte i en annen mnd sist. Var litt i begge grupper da men mest i den gruppa jeg hadde termin da det var her jeg følte mest tilhørighet. Men greit også å spørre de i mnd før når jeg hadde spørsmål angående junior
Ja det er sant det og det dukker gjerne opp masse man lurer på spesielt de første ukene og da er det greit å lufte temaet blant de som har født ca samtidig.Ja det var akuratt det jeg tenkte på. For dersom noen føder i mars så blir jo deres barn noen uker større enn de som er født i april og på de ukene i starten (og egentlig hele det første året) skjer det mye utvikling. Og da er det lettest å spørre de med jevnstore babyer men føler også jeg har mest tilhørighet til april-gruppa uansett