Hvis du ikke føder i april.....

Blir her! Fødte i januar sist men hadde termin i februar, følte meg mest hjemme i februargruppa :) Så jeg blir, føler jo vi begynner å bli kjent og det er så koselig!

Har termin midt i april, så skal nok litt til at jeg føder enten mars eller mai, men man vet jo aldri. Blir i april gruppa jeg, som alle dere andre :)

Blir nok her i gruppa selv om det er en liten sjangs for at jeg med termin 27. April skulle føde i mai :p har ikke planer om det, men får se hvem som får det siste ordet i den saken xD

Jeg fødte i en annen mnd sist. Var litt i begge grupper da men mest i den gruppa jeg hadde termin da det var her jeg følte mest tilhørighet. Men greit også å spørre de i mnd før når jeg hadde spørsmål angående junior :)

Jeg fødte i en annen mnd sist. Var litt i begge grupper da men mest i den gruppa jeg hadde termin da det var her jeg følte mest tilhørighet. Men greit også å spørre de i mnd før når jeg hadde spørsmål angående junior :)
Ja det var akuratt det jeg tenkte på. For dersom noen føder i mars så blir jo deres barn noen uker større enn de som er født i april og på de ukene i starten (og egentlig hele det første året) skjer det mye utvikling. Og da er det lettest å spørre de med jevnstore babyer :) men føler også jeg har mest tilhørighet til april-gruppa uansett :)

Ja det var akuratt det jeg tenkte på. For dersom noen føder i mars så blir jo deres barn noen uker større enn de som er født i april og på de ukene i starten (og egentlig hele det første året) skjer det mye utvikling. Og da er det lettest å spørre de med jevnstore babyer :) men føler også jeg har mest tilhørighet til april-gruppa uansett :)
Ja det er sant det og det dukker gjerne opp masse man lurer på spesielt de første ukene og da er det greit å lufte temaet blant de som har født ca samtidig. :)

Blir her også:)

Jeg har termin i slutten av April, men kommer ikke til å bytte til Mai forum selv om mini kommer sent. Blir her :)

Back
Topp