Hvis du har flere barn

Hyldeblomst

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Søvnløs i september 2025
Hva blir aldersspennet mellom dine når denne lille spiren kommer? :happy:

Jeg har ei på 2 år født i januar, så hun blir 2 år og 8 mnd når hun forhåpentligvis blir storesøster. :Heartred

Blir ca 3 år og 2 mnd mellom, tror det blir veldig fint :Heartred

Nr 1 blir 12år og to mnd
Nr 2 blir 10år og 7mnd
Nr 3 blir 8år og 11mnd
Nr 4 blir 8år
Nr 5 blir 5år og 10mmd
Nr 6 blir 3år og 2mnd
I mellom når termin med neste er. Men jeg har født litt for tidlig de siste gangene.

20 mnd mellom nr 1 og 2. Og blir akkurat 2 år mellom 2 og 3 siden jeg har termin akkurat samme dag (mens termin) på den jeg er gravid med nå som jeg hadde på nr 2 :hilarious:

Det er nøyaktig 2 år og 6 dager mellom mine to første, også blir det 2 år og 9 mnd mellom min yngste og neste (om alt går som det skal❤️)

Har 2 år og 1 måned mellom de to første. Når tredjemann kommer er eldste 6 år og 11 måneder, mens yngste er 4 år og 10 måneder.

Tror det blir en fin aldersforskjell siden de eldste begynner å bli ganske selvstendige og jeg tror de kommer til å ha mye omsorg for et lite søsken ❤️

Det blir 4 år og 4 mnd, noe som egentlig er litt skremmende for det er nøyaktig samme forskjell som med meg og søsteren min også!

Har 2 år og 1 måned mellom de to første. Når tredjemann kommer er eldste 6 år og 11 måneder, mens yngste er 4 år og 10 måneder.

Tror det blir en fin aldersforskjell siden de eldste begynner å bli ganske selvstendige og jeg tror de kommer til å ha mye omsorg for et lite søsken ❤️
Godt å se!
Jeg har vært litt lei meg for at det ble større aldersforskjell enn tiltenkt, eldste blir 6år og 9md og yngste blir 5 år i september.
Blir så glad av å lese andre som syns det er en fin aldersforskjell☺️

Godt å se!
Jeg har vært litt lei meg for at det ble større aldersforskjell enn tiltenkt, eldste blir 6år og 9md og yngste blir 5 år i september.
Blir så glad av å lese andre som syns det er en fin aldersforskjell☺️
Det er jo nesten nøyaktig samme som jeg har på mine ❤️ ser du også var i oktober 2020 :love017 Jeg har to gutter og de er oftest bestevenner, men gjett at de kan plage hverandre også. Tror en liten en nå kommer til å bryte litt opp i dynamikken, at det kan bli «vår» baby og ikke bare mamma og pappa sin baby. Jeg er spent, særlig oktobergutten er utrolig omsorgsfull for yngre i bhg og dyr ❤️ håper det kan bli så fint jeg drømmer om.

Back
Topp