hvis du hadde

Jeg hadde blitt steikforbanna ,om dette barnet var gammelt nok til å forstå at han ikke var bedt...
Så lumpent gjort...[>:][>:]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg hadde blitt steikforbanna ,om dette barnet var gammelt nok til å forstå at han ikke var bedt...
Så lumpent gjort...[>:][>:]

Hadde ikke tenkt noe som helst. Ikke alltid barn er velkommen i bryllup.

Blitt sint!!! Hadde aldri kunne falt meg inn å gjort noe sånt mot mine aller hans barn

Som de sier, ikke alltid barn er velkommen.

Skulle i bryllup i helgen som kommer. Fikk invitasjon og takket ja, ordnet med brudend foreldre lån av bil siden vi ikke har og det er vondt å komme seg fram og tilbake uten der bryllupet skal være.
Flere uker etter vi takket ja, fikk vi beskjed at jr. ikke var velkommen.
"er jo bare å skaffe barnevakt, han er jo 3 mnd og det er jo bare å pumpe seg"

Jeg går ikke i det bryllupet og kjæresten har valgt å ikke gå i bryllupet til tantungen sin [8|]

ORIGINAL: Babbs

Som de sier, ikke alltid barn er velkommen.

Skulle i bryllup i helgen som kommer. Fikk invitasjon og takket ja, ordnet med brudend foreldre lån av bil siden vi ikke har og det er vondt å komme seg fram og tilbake uten der bryllupet skal være.
Flere uker etter vi takket ja, fikk vi beskjed at jr. ikke var velkommen.
"er jo bare å skaffe barnevakt, han er jo 3 mnd og det er jo bare å pumpe seg"

Jeg går ikke i det bryllupet og kjæresten har valgt å ikke gå i bryllupet til tantungen sin [8|]

Tydeligvis ikke barn de da? Herregud, går det an?! En unge på 3 måneder er jo nødt til å være sammen med mamman sin da, da snuppa var 3 måneder, kunne ikke jeg "bare pumpe", snuppa tok ikke flaska uansett...
Huff, kjipt for dere, at det ble sånn da[8|]

ORIGINAL: EmmaT

.. et barn med en eks. han har vært i barnets liv fra dag 1. etter noen år gifter han seg, og barnet ditt/hans ikke er invitert i bryllupet .. hverken vielsen ellers festen. hva hadde du tenkt?

dette var et stort kirkebryllup med all slekt og venner.

Synes det er dårlig gjort... Uansett om det er et bryllup uten barn, så er da tross alt hans unge, som må få dele dagen sammen med pappan sin..[:(]

Kommer an på. Når vi gifter oss får ikke knøtte være med annet enn i kirken. Vi stod mellom barn uten alkoholservering eller alkoholservering uten barn. Kan hende det er det de også har gjort...? Hvis det er andre barn med hadde jeg blitt forbanna!

Selv om det er et bryllup uten barn, så er parets barn noe annet.
Har vært på flere bryllup uten ungeen,men barna deres har alltid vært der.
Det er jo en spesiell dag barna burde være med på.
Jeg hadde vært pisssssssed!!

hadde blitt riiiimelig sint[:@] selv om det er bryllup uten barn er det da normalt å ha barna med i kirken iallefall om det er din egen sønn..

Back
Topp