Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde betalt ut alt lån, bortsett fra Lånekassa. Så hadde det vel ikke vært så mange 100 000 igjen, så da hadde jeg satt mye inn på sparing. Hadde sikkert også kjøpt inn både klær til meg og ungene og evt andre ting vi trengte.
Kjøpt ny bil, brukt en del på ting vi trenger akkurat nå(klær, sportsutstyr) +ferie
Så hadde vi nok lagd oss en god bufferkonto av resten, planlegger jo baby snart, så vet vi trenger en del utstyr
Jeg hadde brukt mesteparten som egenkapital i boig, deler av dem til oppussing. Og 50 000 på en reise for meg, sambo og lille frøken til Disneyland om et par år.
Betale ned noe lån, så pusset opp kjøkkenet og stuen. Kjøpt nye møbler og ny seng.
Investert i større drivhus og fått hjelp til å fikse hagen bak huset. Og hvis det er noe penger igjen, tatt en familie tur
Studielånet bør være det siste dere nedbetaler i en slik situasjon.
Studielånet kommer med innebygget gjeldsforsikring. Ordninger om du blir ufør, dør, etc. Det er det beste lånet du har. Det er andre lån en logisk sett bør betale ned først.