Hvis du hadde vunnet 1 million

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hva hadde du brukt pengene på?

Bryllup, reise, gitt litt til barna, møbler, veske og klokke til mannen.

Hadde det vært noe igjen, så hadde jeg betalt studielånene.

Lotto i kveld, håper jeg vinner!

Betalt endel på lånet, og lagt av til barna.

Betalt noe på lån, satt av noe til barna og jeg hadde hjulpet et par i familien med en sum :)

Betalt ned en del gjeld, bytta ut kjøkkenet og fått lagt fliser og varmekabler i gangen.

Og så hadde jeg tatt en tur til Trondheim, London og Island :)

Betalt litt ned på lånet, brukt endel på oppussingen her, reist på drømmeferie og giftet oss :)

Gjort ferdig det som må gjøres her i leiligheten, reist litt med familien og resten hadde gått til å betale med lån.

Da hadde litt gått til bryllupet, betalt litt på lånet og pusset opp huset ferdig.

Bolig :-)

Hadde betalt ned en del gjeld, kjøpt ny bil og campingvogn, og tatt en skikkelig ferie eller to.

Bryllup/bryllupsreise, studielån, billån, gjerde rundt tomta, hagemøbler. Resten ville jeg spart :)

Brukt endel på oppussing og betalt ned på lån :-) hvis det hadde vært noe igjen, ville jeg spart noe :-)

Ny (brukt)bil for den jeg har nå synger på siste verset. Så fikset litt på et takhjørne, nytt kjøkkengulv, nye hengsler på alle kjøkkendørene, ny dør og karm til toalettet, ny benk og nytt bord i Hagen og ny støvsuger. Så ville jeg sett hva jeg hadde igjen og kjøpt en liten 'luksus' ting til hver av barna og spart resten.

Back
Topp