hvis du hadde vært gjennom et frykelig forhold

ORIGINAL: Babyfacepsycho

ORIGINAL: DeFørsteÅrene

med en som gjorde mye dumt, mye psykisk og fysisk...
Hvordan ville du reagert hadde den personen begynt å få deg til å tro det er DIN feil?

Been there. Trodde lenge at det var min egen skyld at jeg ble behandlet dårlig, helt til jeg en dag våknet opp og åpnet øya, først da skjønte jeg at et var han som er idiot og ikke jeg.

Som jeg skulle skrevet det selv :) nå lar jeg ingen tråkke på meg!

med en som gjorde mye dumt, mye psykisk og fysisk...
Hvordan ville du reagert hadde den personen begynt å få deg til å tro det er DIN feil?

Klarer fortsatt ikke kvitte meg med den tanken jeg [:(] Levde med han i mange år, hadde det ikke bra, men jeg prøvde jo å skjerpe meg [8D] Føler jeg fortsatt må det, selv etter snart 6 år uten han.. Den dag i dag legger han alt over på meg [:(]

Les gjerne boka: sjærmør og tyrann. Psykopater er ikke til
Å kødder med! Tilogmed fagfolk skyr dem som pesten'! Nettop fordi
De kan lure/overbevise motparten til nesten hva som helst med tale og handling!

Da hadde jeg vært enig med han om det siden jeg taklet han så lenge!

Det er jo akkurat det de gjør...

Psykopater driver sånn..
Vært der. i mange år.
tilslutt tok jeg til fornuften.
JÆVLA RASSHØL![:@]

Det å føle seg tvunget til å si unnskyld (for å gjøre alt bedre - det var jo kanskje min skyld), når det er den andre som har gjort noe galt - det tror jeg er et typisk tegn på at noe ikke er sunt...
Det har jeg gjort for mange ganger. ALDRI mer!

ja,sefølgelig.. Er jo psykisk misshandling det også...

Huff så mangen som har gått gjennom dette[&o]
finnes mangen psykisk syke der ute, tydeligvis!

ORIGINAL: Kineblomst

Psykopat....

har vært der, og er så glad at jeg klarte å kommet meg unna før han knakk meg helt...

Det har og gjort meg bare sterkere....

SIGN!!!!

En psykopat vil aldri endre seg, for han inser aldri sine egne feil eller problemer. Fordi han/hun legger skylden over på alle andre...

Tror dere at slike personer som gjør dette (psykopater) kan forandre seg?

NEI!!!!! De kan ikke forandre seg om de kvalifiserer til den diagnosen. Ganske enkelt fordi de aldri vil komme dit at de innser at de har et problem. I demmes øyne er det kun "alle" de andre som det er noe galt med og ikke seg selv [:'(]

Har vært sammen med en psykopat. Veldig glad jeg kom meg vekk.

Jeg tror nok ikke psykopater kan forandre seg, nei.

Ja, det er helt vanlig at psykopater prøver å få deg til å tro at du ikke kan få det bedre uten dem.

Dere som svarer at dere har vært gjennom dette, ble typen deres diagnostert som psykopat, eller har dere hatt kjennskap til hva en psykopat er, fra før av, og gjennkjente tegn?

ORIGINAL: Citerza

Ja, det var jo som å høre om mitt tidligere forhold det...

Sign!

Dere som svarer at dere har vært gjennom dette, ble typen deres diagnostert som psykopat, eller har dere hatt kjennskap til hva en psykopat er, fra før av, og gjennkjente tegn?

Ordet psykopat ble ikke brukt annet enn av folk som hørte om hva som skjedde i ettertid, men i retten ble han stemplet som i psykisk ubalanse. Men for meg som har vært med en voldsmann, og nå er med en som er totalt motsatt, så kan jeg si at x'en var virkelig en psykopat pga alt han gjorde!

jeg har vært i et sånnt forhold og ja, han skyldte på meg!
han var, er og kommer altid til å være en psykopat

Ikke quote!

Nei, han har ingen diagnose på det. Men jeg har snakka med folk som har erfaring med psykopater - og de sier det er ingen tvil om at han er det.

Hadde hørt om psykopater, men visste ikke akkurat hvordan en slik var.
Da han slo barnet vårt så innså jeg at jeg ikke kunne leve mer med ham.
At han psyka meg ned, og var voldelig/hardhendt mot meg var liksom "greit" (misforstå meg rett), men da det begynte å gå utover ungen - det var dråpen som fikk begeret til å renne over.

ORIGINAL: Tidligere medlem

Huff, nå fikk jeg skikkelig vondt inni meg[&o]

Men enda et tilleggs spm, hva gjennkjennes en psyopat med?

Back
Topp