Hvis du hadde 1 billiard..

ORIGINAL: Kal-El

Hvis du hadde 1 billiard (1000 billioner, dvs. 1.000.000 milliarder),
Hva ville du gjort med pengene?

ka-el har jeg forstått det riktig? iogmed at det er jul, har du lyst til å dele ut den summen, til den som kommer med best forklaring på hva h*n skl bruke pengene til?? hvis du velger meg, møter jeg deg gjerne når som helst og hvor som helst for å overtale deg at jeg er den riktige personen du kan gi pengan til.. men da må vi møttes klokka 2 etter midnatt, bak mega?[8D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~*Tammis*~

Hvis du hadde 1 billiard (1000 billioner, dvs. 1.000.000 milliarder),
Hva ville du gjort med pengene?

Tatt livet av alle dumme personer og kjøpt meg fri

fra hvem, og hvor?

ORIGINAL: Suppadura

Førdt ville jeg sikret meg og mine.
Så tatt en real ferie.
SÅ, kjøpt en Afrikans landsby, eller bygget den opp totalt, for å vise alle rikinger at det er mulig.
Så volle de tilbedt meg, og jeg ville blitt enehersker da.. Alltid en baktanke. MEN, ved å være enehersker ville jeg bevist at det er mulig å få et land(lite) til å fungere med en snill diktator...

Du har glemt å nevne at du gjerne ville delt ut bilbarnesete til alle som vil , som kan brukes bakovervendt[:D]

Gubben hadde tatt de og invistert i aksjer tipper jeg...også vil jeg ha en oppvaskmaskin....

Hvis jeg hadde vunnet en såstor sum ville jeg ha gitt til noen gode formaå...frelsesarmeen, Leger uten grenser og gitt en gooood donasjon til forskining på diabetes(type 1)....synes de har gått altfor lenge uten å ha komt med noe veldig stort....har en mamme som har hatt diabetes siden hun var 12 år....Hun blir nok snart satt i transplantsjonskø for å få ny nyre.....og hun er faktisk en av de heldige......

betalt ned lånet.hadde vel sikker de fleste gjort.kjøpt stort hus og ny bil og kjøpt hus til mamman min og gitt noen mill på kontoen til brødrene mine[:D]og reist mye seff og gitt litt til de som trenger det

ORIGINAL: Bymusa

laget en pengebinge og lekt onkel skrue hver dag

JEG VIL IKKE HA SÅ MYE PENGER!!!![8|] 

hoff tror jeg ville hatt det grusomt om jeg hadde så mye... men om så, ville jeg gidd det til å ruste opp sykehusene, og gamlehjemmene i norge... og spart 500,000 tusen til meg selv, slik at jeg kunne betalt ned hus lånet litt[:D]

Jeg ville beholdt 100 millioner til meg selv og min familie, og gitt resten til ulandshjelp!

ORIGINAL: lillefix85

Jeg ville beholdt 100 millioner til meg selv og min familie, og gitt resten til ulandshjelp!

Haha, etter å ha lest hele tråden innså jeg plutselig hvor lite kreativ og fantasifull jeg egentlig er.. Skummelt! Noen som kan komme og stimulere fantasien min litt sånn at jeg ikke blir verdens kjedeligste mor? [8|]

I første omgang så hadde det blitt sletting av gjeld for alle i den nærmeste familien. Store julegaver. Satt inn nok til barnas utdanning, førerkort, biler, hus, osv.  Skikkelig ferie når tvillingene har vokst seg til litt. Ansatt hushjelp[:)].  

eg hadde forvalta de godt sånn at jeg etterhvert hadde MANGE billiarder!

Gitt en god del av pengene til fattigeland. Boliva spesielt. reist dit selv og gitt de ting de trenger.
Og gitt endel til kreft forskning.

Gitt mye til familien min. Så de hadde blitt gjeldsfrie.
Kjøpt hus, giftet oss og byttet bil. Selvfølgelig blitt gjeldsfri.
og vært hjemmemor resten av livet! hihihi

helt seriøst: jeg ville funnet kuren for HIV/aids

ORIGINAL: Smulen

Den er funnet for 3-4 år siden, og over 3 effektive vaksiner under utvikling, men det er dyrt og tar tid med testing på mennesker før det kan slippes (vaksinene altså, kur/medisinblandinger som holder HIV i sjakk er på markedet allerede, har man råd kan man "fint" (mange plagsomme bi-effekter) leve med HIV resten av livet).

Bygd nytt, stort og fint hus, slettet gjeld, sikret eventuelle barn og hjulpet familie og venner. + tatt en lang ferie i syden, cruise og greier...

Den er funnet for 3-4 år siden, og over 3 effektive vaksiner under utvikling, men det er dyrt og tar tid med testing på mennesker før det kan slippes (vaksinene altså, kur/medisinblandinger som holder HIV i sjakk er på markedet allerede, har man råd kan man "fint" (mange plagsomme bi-effekter) leve med HIV resten av livet).

men jeg vil utrydde det helt! er min største frykt her i livet...

Det er det eneste som hindrer deg fra å bli en løsluppen tøs som feier over alle i din vei med andre ord? [:)]

Det er det eneste som hindrer deg fra å bli en løsluppen tøs som feier over alle i din vei med andre ord? [:)]

ja riktig[:D] nei, seriøst, jeg tør ikke engang sette rumpa mi ned i offentlige parker før gubben har klarert området for eventuelle sprøyter

hadde slettet gjeld til alle i familien,kjøpt hus til mine gode venner.
kjøpt hus til oss.
hytte...en i scotland og en i syden.
båt til pappa.
ferie på alle i familien.
og resten hadde eg gidt vekk til noen som trengte det!!!!ville ikke gått rundt med så mye penger nei..[:-][:D]

Back
Topp