Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Donald Trump, for å se om han er så ille som folk skal ha det til
Og kanskje om han kan lage matTror faktisk jeg vill spist middag med Eyvind Hellstrøm. Rett og slett for å finne ut om en er en hyggelig person eller ei.
Og kanskje om han kan lage mat
Av norske kjendiser.. Den er litt verre regnes kongen som kjendis? I så fall skulle jeg hatt noen ord med han
Så ikke at det måtte være norsk kjendis hehe.
Hmm.. får svare en gang til..
Magnus Karlsen eller hva han heter, han sjakkfyren.
Ville spurt litt om hvorfor det er så spennende med sjakk Dessuten ser han koselig ut
Norsk kjendis... hmmm..står helt stille; tror at jwg heller hadde valgt han litt merkelige som kommenterer sjakk - kommer ikke på gva han heter ifarta, men han virker merkelig og morsom ut
Spurte mannen, Hans Olav lahlum heter han [emoji14] morsom, merkelig mannDet vet jeg ikke hvem er, sikkert fordi jeg faktisk bytter kanal med en gang jeg ser han derre Karlsen.
Spurte mannen, Hans Olav lahlum heter han [emoji14] morsom, merkelig mann
Hvorfor?Jan Thomas
Absolutt [emoji14]Bare den jakka sier sitt [emoji23][emoji6][emoji4]
Sittet ved siden av han på flyet engang og virket koselig . Dessuten lest boken hans som jeg syns var sterk . Blitt kjent mer med personen bak all glam og det som fremmes i media. Og kanskje fått med noen sminketipsHvorfor?