Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske stor tomt. Helst ganske flat og med perfekt gressplen (plan, ikke sånn humper og dumper som vi har) så en robotklipper kunne ta den regelmessig. Drivhus i hagen. Helst plasser slikt at jeg hadde tilgang til det fra en veranda med utgang fra kjøkken eller spisestue. Og sandkasse og huskestativ og trampoline. Og blomsterbed. Og grønnsakshage. Frukttrær og bærbusker.
Ganske rommelig kjøkken, med godt med skapplass og benkeplass, men dør. Gjerne skyvedør som kunne stå åpen til vanlig. Gjerne kjølerom eller kjølehjørne
Spisestue rett utenfor kjøkken. gjerne den åpen mot stua. Det må være plass til å kunne trekke ut langbord.
To eller tre etasjer, og mange soverom. Vi i familien trenger fire samt at vi vil helst ha gjesterom (vi bor idet hus med fire soverom så når yngste flytter ut av vårt rom ryker gjesterommet.. .) alle soverom i samme etasje med kurant rømningsvei så helst i kjeller. (også greit pga jevn temperatur og mer skjermet mot vind)
Gjerne eget bad i forbindelse med vårt rom, nok boder og skap alle steder, gjestetoalett sånn rett innenfor ytterdøren. Eget vaskerom av litt størrelse så jeg kan tørke og brette klær der.
Kjellerstue eller loftstue. Trolig loftstue da med alt annet jeg skal ha i kjelleren ;-)
Og det økonomiske ikke var en faktor, hva hadde du gjort?
Hvor mange soverom? Åpen løsning på kjøkkenet? Hvor mange etasjer? Spesielle løsninger ellers i huset? Hvor stor tomt? Planer for hagen?
Og det økonomiske ikke var en faktor, hva hadde du gjort?
Hvor mange soverom? Åpen løsning på kjøkkenet? Hvor mange etasjer? Spesielle løsninger ellers i huset? Hvor stor tomt? Planer for hagen?