Hvis du ble headhuntet.....

Chinchilla

Forumet er livet
og ble tvungen til å være med på en av delene- hvilket realityprogram hadde du blitt med på?

71 grader nord eller Robinson?

Og NEI- du kan ikke si ingen av de, eller nevne et annet program du heller ville blitt med på- det er KUN de to som gjelder i denne tråden, HAHAHAHAHAH!

Jeg hadde blitt med på Robinson tror jeg. Knall slankekur og flott brunfarge............. *fnis*

Robinson!!hadde ikke orket 71

71grader nord, selv om jeg sikkert hadde vært død innen 60grader nord![8|]

Helt klart 71 grader nord :D tenk de turene og opplevelsene i norsk natur: D og kjempe om en god plass :D masse konkurranse [:D]

71 grader nord uten tvil! Elsker å gå i fjellet, men jeg haaater kulde og snø så jeg hadde nok slitt enormt![:D][:D][:D]

Robinson,jeg kan jo glatt gå ei uke uten mat så hadde passet perfekt inn[8D]

Robinson tror jeg....

Robinson [:D]

Robinson... jge hadde vært død før vi forlot lindesnesfyr i 71...

71 grader nord. Selv om jeg hadde vært død før vi startet[8D] Er iallefall kortere hjem da[8D]

Helt klart robinson. Som chinchilla sier,flott slankekur og en fin brunfarge[8D]

ORIGINAL: Rico82

Helt klart robinson. Som chinchilla sier,flott slankekur og en fin brunfarge[8D]

Samma her :P jeg hadde virkelig trengt det :P

71 grader nord. Easy choice!

ORIGINAL: cattababe

Helt klart 71 grader nord :D tenk de turene og opplevelsene i norsk natur: D og kjempe om en god plass :D masse konkurranse [:D]

Enig[:D]

ORIGINAL: Bamsejente

Natur er teit....dessuten vil jeg heller ha penger enn bil! [8D]

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Bamsejente

Natur er teit....dessuten vil jeg heller ha penger enn bil! [8D]

HAHAHAHAHA![:D] Du får sagt det[:D][:D][:D]

helt klart 71 grader nord.. selv om jeg hadde død i første episode...
hadde tenkte å melde meg på det for en del år siden..hehe

ORIGINAL: Hjertejenta

helt klart 71 grader nord.. selv om jeg hadde død i første episode...
hadde tenkte å melde meg på det for en del år siden..hehe

Back
Topp