Hvis det er

smash

Forumet er livet
VIP
10 varmegrader, sola skinner og ingen vind, tar du på barnet lue da?
Da snakker jeg om litt større barn... 5-6 åringer.

Ja, en tynn vårlue er kjekt synes jeg - hender det kommer noen kjølige vinddrag innimellom uansett og så leker han litt i skyggen også akkurat nå, så en tynn vårlue må han ha på seg. 

Jeg kommer til å gjøre det med mine barn i den alderen, og alle mine venner med barn gjør det. Tror ikke jeg har sett et eneste barn som har gått uten lue i februar.

Nei det hadde jeg ikke gjort. Hadde det blåst kaldt hadde jeg tatt på en tynn lue, men du skrev jo at det var vindstille ;-)

Ja, tynn vårlue eller pannebånd :)

Ja det hadde jeg nok gjort.

Jepp. Fordelen er jo den at når de er så store kan de fint si ifra om de blir for varme. :-)

Jentene mine er ute nå med flere venner, og ingen av de har lue...
Jeg tok på 4 åringen min lue, men den tok ho av ganske fort...

DenicaD skrev:
Ja. vi er tross alt ennå i februar.

Spiller inge rolle hvilken mnd man er i, så lenge det er såpass varmt..

Mine har gått med tynn ulllue i dag, det er litt sur vind her vi bor så litt tidlig åra av lue her enda syns jeg. Jeg gikk og med lue :)

Nei, i 10 grader og sol ville ingen av barna hatt lue. Her har det vært noen dager med 9-10 grader, og vind og regn. Da har lillesøster hatt lue fordi hun er en frossenpinn, men storebror og jeg har gått uten. Jeg lar barna velge selv når de vil ha lue.

Ja, lue bruker både han på 5 og han på 8 til luften er mildere. Mye varme som forsvinner ut på toppen, og ørevondt vil vi ikke ha ;-). Selv om det også har vært +10 grader her, er de små vindpustene som kommer kalde. Storegutten har derimot fått lov å være litt ute uten boblebukse i dag, men tok den på i ettermiddag.

Her har det vært rundt 15 grader i sola her, og vindstille. Guttungen var ute på verandaen, hadde ikke på seg lue før det hadde gått en liten stund, da en tynn lue. Og han er 2.5 år.

Back
Topp