Hvis dere vant 50 mill!

Jeg ville kjøpt meg en helt ny garderobe som passer min nåværende kropp. Har vært så opp og ned i vekt med graviditeter nå, at det er lite til ingenting som passer.

Det helt første... Bestilt sydentur for oss og hele min familie.. 

Så ville jeg kjøpt meg tomt, bygget stort hus, kjøpt meg to biler.. Og ungene skulle hatt 3 Reimadresser hver :P hihi.. 

kjøpt ny bil og betalt ned huslån og studielån. også kanskje kjøpt et nytt hus, men trives godt i huset vårt her også så er ikke sikker på det.

Kvitta meg med gjeld. 
Så hadde jeg tatt lappen, kjøpt meg bil og bygga på og pussa opp huset vårt.

Muligens investert i noen leiligheter som skulle leies ut.

Og tatt en lang og god ferietur til utlandet :)

Ringt til et reisebyrå og bestilt tur til familie og de nærmeste vennene med deres familier og reist på en utrolig herlig tur med de :)
Så skulle jeg donert bort mer penger til veldedighet, jeg gir fra meg alt for lite i forhold til hva jeg gjerne skulle gjort.

Bygd meg et gedigent drømmehus med familien min og kjøpt meg en bil eller to :)

Hadde naturligvis kvittet oss med all gjeld først. 
Så hadde vi nok kjøpt en Ford Mondeo stasjonsvogn til gubben, og etter hvert et slikt glis til meg: Kia (trykk her), etter at jeg hadde tatt lappen. 
Deretter ble det et eget hus (vi leier kun leilighet). Måtte blitt ett av disse to husene: Drømmehus 1, Rødhette (trykk her) eller: Drømmehus 2, Askeladden (trykk her)
Klarer ikke å bestemme meg for hvilket. 

Deretter hadde vi gitt til Frelserarmeen og frivillighetssentralen, en anseelig sum.

Til slutt hadde vi satt av penger i fond og sparing, kanskje investert i boliger til utleie. Vet ikke. 
Skulle sørget for at småen hadde klart seg i fremtiden, for å si det sånn.

Det FØRSTE jeg ville kjøpt? Middag til i morgen...?

Men jeg ville kjøpt en tur til Australia for å besøk broren min. Så hadde jeg betalt ned gjelda vår, til mamma/pappa, broren min, svigerforeldre og svigersøster. Så hadde jeg sendt penger til broren min og foreldrene mine fordi de absolutt fortjener lettere liv. Jeg hadde kjøpt drømmehuset mitt og drømmebilen til sambo:-)

det første jeg hadde gjort var å be sambo si opp jobben sin i morgen den dag, han hater den jobben så han er tilnærmet deprimert hver dag han må dit...
deretter hadde vi tatt en lang ferie:)
før vi hadde kjøpt tomt og fått bygget oss et hus:)

Bil først, deretter ny leilighet nærmere sentrum ASAP. :)
Sjekket mulighetene for å betale ned gjelda til søster'n uten å skape skattekrøll.
Så hadde det blitt "moroshopping" - skreddersydd korsett m/matchende skjørt og jakke, støvletter, bukser, kule kjoler, sykkel, skiutstyr til meg og Jr.
Deretter ville det sikkert blitt bestilt Legolandtur m.m.

først ville jeg betalt all gjeld. Solgt bilene og kjøpt nye! 
pusset opp hele huset, så vi kan selge det å pusse opp det vi skal ta over etterhvert. 
så ville jeg satt av penger til ungene. gitt til søsken og foreldre.
kjøpt feriehus i sør -frankrike. 
og gitt mer til flere organisasjoner enn vi gjør nå. 
jo, også ville jeg tatt videreutdanning! som student på heltid uten å jobbe seg ihjel ved sidenav.. det samme til gubben;)

aller først ville jeg nok bestilt en frisørtime og shoppa litt når jeg tenker etter..

Først ville jeg kjøpt en sånn: 
For å feire!

Så ville jeg kjøpt en sånn: 

Og så hadde det blitt en dag på spa, tur til frisøren og kleshandel.

Resten måtte jeg tenkt veldig nøye igjennom. Hadde nok delt med de nærmeste og gitt mye til frivillige organisasjoner. Noen reiser hadde det blitt, samt at jeg ville investert i hus (totalrenovert her vi bor) og kjøpt en bil nr. 2.  Hadde sikret ungenes framtid ved å sette av penger og investere i leilighet i nærmeste universitetsby. Ellers... vet ikke?

Femti millioner er egentlig litt i meste laget...

En flybillett til Langtvekkistan  Dvs til varmere strøk.... langt vekk fra Nordpolen hvor jeg holder til... 

Første hadde vel vært og ta bort lån og gi endel til familien min <3

Latt gubben betalt all gjelda vår, mens eg satt hos favoritt frisøren min. So ringt ei venninne og dratt ho med på shopping, mens gubben bestiller billetter på forsinka bryllupsreise. Og når den var over. Kjøpt hus, og dratt med svigers på ny ferie

Sicily skrev:

FancyPants skrev:
Tur til Australia for å besøke kjæresten min!
Så; Ny bil og leilighet:)

Er du sammen med han dusten enda? 

Var dette nødvendig då?

Tomt i nabo kommunen!!

Så hadde jeg samtidig ringt tannlege for å få skallfasetter på alle tenna og en bukplastikk

Back
Topp