Går jo ann å gi en yoghurt eller frukt. Noe lett og sunt.
Venter på årets Julegave<3
Venter på årets Julegave<3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig smart å gi den beskjeden!Her varierer det veldig når vi spiser middag. Dersom middagen er sen gir vi beskjed til ungene om at det også regnes som kveldsmat. Har vi gitt beskjed om det så får de ikke mat etterpå uansett hvor mye de maser. De maser noen ganger for å drøye leggingen litt, så vi må være strenge der. Har dessuten 4 stk, så det blir fort uro dersom de skal ha kveldsmat til forskjellig tidspunkt. Av den grunn har vi felles måltider og ingen mat utenom måltidene...
Sent from my iPhone using BV Forum
Noen ganger må man kanskje være litt streng og ha bestemte regler. Tror det blir enklere for ungene når de vet hva de har å forholde seg til...Veldig smart å gi den beskjeden!
Her bruker de også mat litt for å dra ut tiden for legging, samtidig som det blir sluntra unna hvis ikke det er favoritten. Noe jeg absolutt ikke syns er greit .. Så nå må vi bli strengere her, de må spise mere middag for det blir ikke kveldsmat (vi spiser sent, og de spiser seg ikke mette med mindre det er taco eller pølser) .. Jeg er kanskje streng, men er ikke akseptabelt for min del hvertfall ..
<3 VinterPrinsesse <3
Ja, tror barn har godt av rammer og rutiner .. Det blir stabilt og en trygghetNoen ganger må man kanskje være litt streng og ha bestemte regler. Tror det blir enklere for ungene når de vet hva de har å forholde seg til...
Sent from my iPhone using BV Forum