Hvis dere får vite kjønn på oul...

Tror nok jeg ikke jeg greier å holde på hemmeligheten :) navn er jeg ikke sikker på før etter fødselen. Men jeg synes det er morsomt å diskutere det :)

Kjønn forteller vi, navn holder vi for oss selv (det kan jo være at det ikke er en "Trine" som kom ut likevel)

Kommer til å fortelle kjønn! :)
Navn vet jeg ikke.. Kanskje familien får høre alternativene :)

Om man kan se kjønnet denne gangen kommer jeg til å si det. Navn er jeg ikke sikker på, må først finne ut av navnet før jeg bestemmer meg..

Kommer til å fortelle kjønn, litt usikker på navn! Sist viste vi ikke kjønn, men var klare på både jente og guttenavn :)

Kommer nok til å fortelle kjønnet jeg også, men navn blir jeg av erfaring ikke klar med før babyen er her. Så det har jeg pleid å holde hemmelig, men får se hva jeg gjør denne gangen. Jeg liker jo litt spesielle navn, og greit at familien får venne seg til dem før fødsel kanskje.. Iallefall min mor, som syns alt skal være gammel norsk og tradisjonelle! ;-)

Kommer til å fortelle kjønnet, men ikke navnet. Vi har ventet til etter babyen er født med å bestemme navnet med begge guttene.

Lurer på om vi skal holde det hemmelig denne gangen, har egentlig ikke lyst til å vite selv, men vi får se hvordan det går på ul.. Navnet holder vi uansett hemmelig, første gangen fortalte vi noen av navnene vi tenkte på og så var det liksom bestemt. Vil vente å se om navnet stemmer med den lille før vi bestemmer oss 100%!

Vi kommer nok til å røpe kjønn, men navnet vil jeg helst prøve å holde hemmelig så lenge som mulig.

Kommer til å røpe kjønn ihvertfall.. Litt usikker på navn enda :)

kommer til å fortelle kjønn iallefall. navn er vi litt usikre på om vi vil dele. Kanskje diskutere noen forslag, men om vi selv ikke er 100% sikre, så deler vi ikke :)

Forteller kjønn ja, men navnet blir nok ikke bestemt før lille kommer ;) Hadde 4 navn med snuppa som vi måtte prøve ut. Brukte en uke ca på å bestemme oss :)

Back
Topp