Hvis barnet sovner kl 17.15....

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
.... hva gjør du da?
Pleier aldri å vekke min (1.5 år), men i dag sovnet han 17.15, og jeg får faktisk ikke vekt han selv om jeg har prøvd :p
Enten våkner han kl 04.00 eller noe i natt, eller så har vi det gående i heeele kveld.
Tips? :)

Har skjedd her noen ganger. Har latt han sove og da har han faktisk våknet til vanlig tid, 06.30-07.00 :)

Prøver å vekke han. Siden det ikke bruker å funke sover han til han våkner. Bruker å ende med at han sover 1-3 timer og holdet det gående til natten.

Her kan storesøster på to og et halvt sovne ved den tiden etter en slitsom dag, og sove til sju neste morgen. Ville prøvd på det, jeg. :)

Kan si att jenta mi på 15 Mnd somna nå ikveld kl 17:50. Har ikkje planer om å vecka henne . Sover hon så sover hon . Eller visst hon våknar så gjør de faktigst ikkje mye. Ikkje ofta de blir sånn.

La han sove! Og sørg for at du selv er i seng tidlig, i tilfelle søndags morgen begynner tidlig. ;)

Har hendt at frøkna har gjort det.
Vi løfter henne da bare opp i sengen hennes

Skjedde noen ganger, da de var små. Ble kun 30 min typ og vanskelig å legge på kvelden. Så jeg lar de ikke sove på den tiden :) Men det er meg :)

Legger henne i senga, som regel våkner hun da i 20-21-tiden og vil ha kveldsmat, så legger vi henne på vanlig måte. Sover da til morgenen. Heller en blid våken unge oppe sent på kvelden enn en grinete trøtt en inntil vanlig leggetid...

Da er det bare å legge seg i senga for natten! Her stuper ofte hun på tre i seng og sovner før 18, så hadde ikke vært noen sensasjon her. Våkner før fuglene fiser uansett, så det spiller liten rolle her. All søvn er god søvn :)

Så pleier hun å våkne i 18tiden, så får hun grøt, så er hun oppe i noen timer til og får melk så er det i seng :)

Om hu sovner rett før 18 tida så sover hu til neste dag. Om hu sovner før det våkner hu 19.30/20 og holder det gående til 22/22.30.

Lar henne sove. Hun våkner som regel etter en time, og så legger jeg henne bare litt senere.

Igår sov hun en time i bilen opp til hytta, fra 17-18.
Hun sovna til 21;)

Her hender det ofte han må legge seg 17:30 om han ikke har sovet godt i bhg. Da sover han som regel til neste morgen, men har selvfølgelig hendt en gang i blant han tar det som en dupp og våkner etter 45 minutter.

Back
Topp