Hvilket vognteppe har dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
b14aa493855fd6d260eb9b2b584781aa

Tantefjonet sitt før navn ble masker på :-)

Er det vanlig å ha? :p

Har ikke noe eget vognteppe, bruker vognpose. Brukte bare tynn dyne i sommer.
Var ei annen venninne som spurte meg her for leden om jeg hadde valgt Vognteppe enda? What for no?:P
Det gikk jeg glipp av sist :-)

Var ei annen venninne som spurte meg her for leden om jeg hadde valgt Vognteppe enda? What for no?:p
Det gikk jeg glipp av sist :)
Kan ikke få med seg alt man tydeligvis burde. ;)

Har flere, svigermor har strikket nøstebarnteppe, mamma har strikket et ensfarget med stjernemønster, så har jeg heklet to. Dette er bare til siste babyen. De andre to har hatt 3-4 tepper hver de og:)

Kan ikke få med seg alt man tydeligvis burde. ;)
Hehe nei du sier noe der. Får brette opp erma å finne et passende vognteppe da :-P Men jeg ser ikke helt bruksområdet? Vognteppe over posen eller? Har jeg forstått regelen riktig? :P

Hehe nei du sier noe der. Får brette opp erma å finne et passende vognteppe da :p Men jeg ser ikke helt bruksområdet? Vognteppe over posen eller? Har jeg forstått regelen riktig? :p
Haha, holder meg til det som har funket for oss jeg. ^_^

Jeg har strikkedilla så har laget ett mariusteppe og et mor signe teppe.svigermor har også strikket ett.ImageUploadedByBV Forum1446764583.776538.jpg

Hadde hjemmestrikka forrige gang, samme blir det denne gangen :)

ImageUploadedByBV Forum1446873051.331820.jpg

Norsk viking eller noe sånt :) knall fint! Fått mye skryt av det! Svigermor sitt første strikkeprosjekt til småen ❤️

Sikksakkteppe fra Pickles, og et fra Sandnes.
740a154df4c53fdcda8deb53626ce3b5

Sikksakkteppet, hun sover i det på natten

Back
Topp