hvilket understell på emmaljunga?

Frøkensolstråle

Forelsket i forumet
det er jo hele 4 forskjellige understell å velge mellom, hvilket har dere da jenter? er det bra/ikke bra?[:D]

Har city cross jeg.. Er fornøyd [:)]

vi har sportsunderstellet med teleskop styre..

sambo er så høy att vi kjøpte det..
hadde ikke blitt høyt nok med sånn klikk håndtak til han

kjempe fornøyd..

Hvordan vet dere hvitklet understell da? hehe... [8D] Jeg har vogna her å tenkte å sjekke, men finner ikke noen plass det står hvilket et man har?

hadde sportsunderstellet på duo edgen... vogna var TUNG, men det var jo kjekt med den vendbare styredelen.. har en simo uten vendtbart understell, og kan ikke si jeg savnet det på den.. Hvis du ikke er glad i tunge løft ville jeg styrt unna den iallefall..

Har city cross vogna jeg, men hadde egentlig bestilt Emmaljunga Mondial(kun sportsdelen, ikke bag) med classic chrome understell.

Sportsunderstell med teleskopstyre [:)]

ORIGINAL: Tamiria

Har city cross vogna jeg, men hadde egentlig bestilt Emmaljunga Mondial(kun sportsdelen, ikke bag) med classic chrome understell.
det er denne vogna å understellet vi hadde tenkt på men så fant jeg ut at sportunderstellet hadde vennbart håndtak å syns dette er pluss, men så er det jo det at det blir fort en tung vogn siden understellet er tyngre enn di andre understellene.. noen som vet om dette understellet på tar masse større plass i bilen i forhold til di andre?[:D]

ORIGINAL: FrøkenSmarties

det er denne vogna å understellet vi hadde tenkt på men så fant jeg ut at sportunderstellet hadde vennbart håndtak å syns dette er pluss, men så er det jo det at det blir fort en tung vogn siden understellet er tyngre enn di andre understellene.. noen som vet om dette understellet på tar masse større plass i bilen i forhold til di andre?[:D]

Jeg aner ikke, har ikke bil så har aldri tenkt noe på det.[:)]

ORIGINAL: FrøkenSmarties

I forhold til de andre emmaljungavognene vet jeg ikke - men det tar mer plass enn et vanlig simo understell.. Vet at broren min også har en emmaljungavogn med et mer "normalt" understell - ikke vendbart, knekkhåndtak og metallkurv - og de får det greit inn i en v50..

Jeg hadde classic chrome, kun fordi jeg syntes det var penest[8D]

Ei venninne har det vendbare, men bruker sjeldent den funksjonen, pluss at jo flere ledd- mer utsatt for slitasje og skader.
Nå kjøpte jo venninna mi vogna brukt (et år gammel) men har allerede hatt understellet på reperasjon etter bare tre mnd'er....

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Vi har Emmaljunga Mondial med Classic Chrome[:)] Kjempe fornøyd[:)]

Velg det som ligner mest på city-cross sitt [:)] Sports-understellet er svintungt og helt jævlig å styre med[:-]
men de hjulene som er punkteringsfrie er en drøm å styre med[:)]

Det heter Alu Chassi. Finest er det og!

Jeg har classic i krom, syntes det så lekrest ut.. [:D]

Back
Topp