Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tom og trine? Safa?Janus, Pierre Robert, polarn o pyret, reflex og et merke fra sparkjøp. Husker ikke hva det het
Praktisk da. Hvem arver dere fra ?Litt reflex, litt Janus, litt hust&claire. Meste arvet
Ja, så det er salg. Tenkte å ta en tur innom i morra.. Hvilke dresser fra H&C?Har nettopp kjøpt Janus og Pierre Robert på tilbud på OBS, så har jeg sett meg ut et par dresser fra Hust & Claire som han kanskje får ønske seg til bursdagen sin
Har en niese som er året eldren enn vår, så vært veldig heldig å få arve derfra.Praktisk da. Hvem arver dere fra ?
Veldig bra daHar en niese som er året eldren enn vår, så vært veldig heldig å få arve derfra.
Er også litt fra andre siden, dog litt større
Veldig bra daHar en niese som er året eldren enn vår, så vært veldig heldig å få arve derfra.
Er også litt fra andre siden, dog litt større
Ja, heldige der. Så ble det litt mer joha på salg, da mannen mente han trengte noen til [emoji14]Veldig bra da
Greit med litt ekstra! Hvor mye har dere av overdeler og underdeler nå?Ja, heldige der. Så ble det litt mer joha på salg, da mannen mente han trengte noen til [emoji14]
Fornøyd med Reflexull? Ikke prøvd det merket i ull, kun i fleece Er stort i fleecetøy. Hvordan er ulltøyet i størrelse?Ble som i fjord[emoji4] Hust & clair, joha og Reflex . Da ull/bambus og ull/bomull . Strømpebukser er i safa, elsker dem de vokser med Mary .
Har kjøpt 1 ren ullbody i fra h&c og håper hun ikke reagerer på den, for da kan jeg kjøpe mer ren ull brukt til å ha i bhg.
Vet noen har et tosifret tall med både over- og underdeler 15 av hver). Det synes jeg kanskje blir litt i overkant? Men hver sin smakNja, har vel 5bodyer, to overdeler og en tights. Strømper har jeg ikke tatt frem ennå
Så har han ett sett i ull han kan ha over + en ullbukse strikket av svigermor. Skal visst være noen sokker her et sted også. Men ikke helt sikker på hvor fe ble av i flyttingen. Dukker nok opp
Vet noen har et tosifret tall med både over- og underdeler 15 av hver). Det synes jeg kanskje blir litt i overkant? Men hver sin smak
Strikker du noe nå?
Har vel nok av annet å tenke på kanskjeHeh, nei
Har funnet posen med strikketing til slutt, men motivasjonen er ikke helt der ennå [emoji14]
Nja, dette er nok bare latskap. Og mangel på inspirasjon [emoji14]Har vel nok av annet å tenke på kanskje