Hvilket sykehus?

Vestfold sentralsykehus, var fornøyd på fødeavdelingen sist. Barsel klarer jeg meg fint uten, så håper det går bra så jeg kommer meg like fort hjem denne gangen!

Er førstegangs-gravid, så har ingen erfaringer med fødeavd/barsel, men regner med det blir på SiV, Tønsberg :) 

Klatremus Lillemann skrev:
Lillehammer håper jeg. Fødte på Elverum sist, og aldri i verden om de får røre meg under fødsel igjen. Eller, er vel mest forbanna på de som ikke klarte å sy meg riktig sammen igjen... Jeg må ha ks nå pga udyktigheten deres, og da tør jeg ikke legge meg under kniven der igjen.... Så jeg velger et annet sykehus nå.

hmmm nesten samme som her. hadde elverum sist. Er i grunn fornøyd. Men lurer på om jeg skal ha lillehammer denne gangen, hørt att de har bedre rykte :) så er jammen ikke sikker.....

Kommer til å føde på St.Olav som sist, gikk fint det, grei jordmor, nytt og fint sykehus.

Denne ganger har jeg fått plass på Riksen. Kjempeglad for å ha fått plass! Jeg søkte Riksen forrige gang og, men var for sent ute. (Uke 9..) Jeg fødte på Bærum sist, dessverre ingen god opplevelse. 

Blir nok Ahus her!

Her blir det St. Olavs nå som sist. Var på ingen måte fornøyd sist, av flere grunner, men satser på at det blir bedre denne gangen

Førde sentralsykehus.. Ikke akkurat der jeg vil føde. Så håper på en rask og fin fødsel så jeg kan reise hjem noen timer etter fødsel :)

Sist fødte jeg på ahus og har vel delte meninger. Hun jordmora som tok imor oss var ei ordentlig sur kjerring.Første gang og følte oss ikke godt mottatt i det heletatt,hadde mest lyst til å dra hjem å føde hjemme :p Meen,etter vaktskifte kom verdens søteste jordmor<3 Var heldigvis hun som ble med på fødselen :) På barsel følte jeg at vi ble litt glemt,de var veldig snille men glemte å informere oss om masse greier,som det informasjonsmøte der før vi skulle hjem osv. Nå blir det vel Elverum,hvis jeg tør etter alt jeg har hørt.Alternativ må vel bli kongsvinger,men lang kjøre vei da.

haukeland

fredrikstad sykehus :)

Det blir Ullevål.
Pasient hotellet var jeg fornøyd med sist gang:)

Back
Topp