Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Førde sentralsjukehus
Hei!
Jeg sniker fra mai, skal også til Førde. Har du vært på OUL der? Vet du hvor lenge man kan være etter fødsel? Du er den første samfylkingen jeg har sett her inne, så ble litt lykkelig nå. ☺
Hei, kjekt og sjå fleire frå området jaHei!
Jeg sniker fra mai, skal også til Førde. Har du vært på OUL der? Vet du hvor lenge man kan være etter fødsel? Du er den første samfylkingen jeg har sett her inne, så ble litt lykkelig nå. ☺
Jeg skal også føde der. Jeg har bare gode erfaringer med det sykehuset, ved både ultralyd og opphold på barsel. Jeg var kun de tre ordinære dagene ( det er det som er vanlig), men min svigerinne tror jeg var fire-fem dager. Tror ikke det var noe problem. Hun jeg delte rom med fødte to dager før meg, men jeg reiste hjem før henne, så jeg tror at så lenge det ikke er smekkfullt, så tror jeg man får være så lenge man føler for, uten at jeg skal si det helt sikkert. (Hun jeg delte rom med hadde problemer med amming på grunn av ekstrem sårhet og pumpet og styret på, da)
Takk for svar til deg og! De var så treige med innkalling til OUL, så blei nesten litt skeptisk, men da hører jeg på de gode opplevelsene!Hei, kjekt og sjå fleire frå området ja
Eg skal på oul på fredag men har vert en gang tidligare i mitt første svangerskap, dei er flinke
Eg var veldig lenge etter fødsel på grunn av at jenta mi ikkje fekk næring frå melka mi.. Så vart innlagt Søndags kveld, fødte natt til Tirsdag og låg til Lørdag Dei tok veldig godt vare på oss der!
Ja dei pleie vere litt treige i Førde, dei seie det er fordi dei ikkje har skreve timelistene så langt fram i tidTakk for svar til deg og! De var så treige med innkalling til OUL, så blei nesten litt skeptisk, men da hører jeg på de gode opplevelsene!
Aha, da var det jo en grunn til det! Bor du langt unna Førde? Jeg har bodd flere år i Bergen, så er litt omstilling at en sykehustur tar en dag - spent på hvordan det blir når fødselen er i gang. Men er jo mange i Norge som har litt avstand til sykehuset, og det går jo bra.Ja dei pleie vere litt treige i Førde, dei seie det er fordi dei ikkje har skreve timelistene så langt fram i tid
Aha, da var det jo en grunn til det! Bor du langt unna Førde? Jeg har bodd flere år i Bergen, så er litt omstilling at en sykehustur tar en dag - spent på hvordan det blir når fødselen er i gang. Men er jo mange i Norge som har litt avstand til sykehuset, og det går jo bra.
Bur 20 minutta unna, men skal flytte i Januar, då blir det en time til sjukehuset, spennande og sjå kordan det blir når fødselen er i gang Veldig lite lyst og føde i ambulansen sida eg kjenne alle som jobba der
Går nok heilt fint uansett Bur du langt unna sjukehuset?
Ja det er greitJeg kjenner ingen i ambulansen, men greit å slippe å føde der allikevel bor to timer unna, satser på å unngå vårflom e.l sånn at alle veier er åpne. Greit å ikke skulle føde på vinteren sånn sett!