Hvilket sykehus skal dere føde?

Camillemi skrev:
Åse sykehus :)

Samme her :)

Det blir nok Drammen hvis alt går som det skal

Haukeland.. Skulle ønske jeg kunne få samme jordmor som sist, hun var fantastisk. Skjer nok ikke, da hun var en vikar fra Danmark.

Babylykke81 skrev:

Fikk sistemann på Drammen- supert der. Men vil du i badelaret må du ha god tid:)

Hadde tenkt til å søke ABC klinikken på Ullevål men vi er på flyttefot i løpet av våren/sommeren så søker nok Drammen.

Litt usikker på åssen det funker da når jeg bor her halve tida og flytter etterhvert..

Stavanger

Det blir på A-hus denne gangen også.
Var kjempe fornøyd sist, og det er nytt og fint og badekar og 2 rom på alle stuene:)

Eneste som er litt dumt er at jeg jobber på A-hus selv, så risikerer å møte mange kjente...

Haukeland :)

Nunnu skrev:
Tønsberg Sykehus

me too...tror jeg.. står mellom den og riksen

Gizom skrev:

Babylykke81 skrev:

Fikk sistemann på Drammen- supert der. Men vil du i badelaret må du ha god tid:)

Kommer nok litt an på hvor mange fødsler de har inne. Jeg fikk badekar med en gang, men orket ikke føde oppi der :)

Åse sykehus (Ålesund)

Åse sykehus (Ålesund)

Rugekasse skrev:
Ahus :)
Fødte der sist, og var veldig fornøyd! 

Men jeg lurer på om de har fødestue helt uten smertelindring i form av epidural/sprøyter der? Og om man kan føde i badekar?
Sist var jeg på vanlig fødeavdeling, og var mye i badekar men måtte opp av det når lillemor faktisk skulle ut... Neste gang har jeg mest lyst til å prøve å få barnet I badekaret :D Så lenge alt er bra med den lille selvsagt

Det skal de ha nå, står om det på nettsidene deres :) 

Jeg skal også føde på A-Hus, som sist - og var også kjempefornøyd sist! Eneste jeg ikke likte var jordmora som tok oss i mot, men her tok ting så lang tid at jeg var gjennom to vaktskifter før snuppa kom :) 

Skien TSS :D

Back
Topp