Jeg skal føde på kalnes i østfolder en tilflyttet nordlending så vet ikke hvordan det sykehuset er
![]()
Sniker fra marsSkal også føde på kalnes og er førstegangsfødene, så kan ikke si noe om det er bra eller ikke ut i fra mine egne erfaringer, men det jeg leser av andres erfaringer er veldig bra![]()
Jeg fødte på Kalnes i 2022,var kjempefornøyd med både fødsel,barsel og personalet som jobbet der
Hørt nok om gamle storken