Hvilket sykehus skal dere føde på?

Jeg skal føde på kalnes i østfold :) er en tilflyttet nordlending så vet ikke hvordan det sykehuset er :p
Skal også føde på kalnes og er førstegangsfødene, så kan ikke si noe om det er bra eller ikke ut i fra mine egne erfaringer, men det jeg leser av andres erfaringer er veldig bra :D
Sniker fra mars :)

Jeg fødte på Kalnes i 2022,var kjempefornøyd med både fødsel,barsel og personalet som jobbet der :)

Tørr ikke si jeg gleder meg til fødselen, men veldig beroligende å høre at alle er fornøyde med det nye bygget :Heartred Hørt nok om gamle storken :laughing002
Håper du får en veldig fin opplevelse! Jeg fødte begge på fødeA, men tipper de andre fødeavdelingene er like fine. Godt lydisolert er det også, det var det absolutt ikke i det gamle bygget.

Kalnes! Førstegangs. Har vært veldig fornøyd der så langt men har jo bare vært på ultralyder :laughing002
Haha, satser på at det blir en fantastisk opplevelse der ;) håper så på vannfødsel :p

Nye Hammerfest sykehus. Blir bra. Fødte på det gamle i 2022, og det var veldig forfallent :p Personalet og alt annet var topp da!

Back
Topp