Hvilket sykehus hører dere til/ kommer til å søke om fødeplass?

Smila79

Forelsket i forumet
Selv hører jeg til Sentralsykehuset i Akershus (A-hus), men fødte på Ullevål sist.. var veldig fornøyd der så var det litt godt å bo på hotellet der.. så jeg er litt usikker på hvilket sykehus jeg skal søke plass på.
 
Jeg hører til Haukeland, og ønsker å føde på Storken der.

Jeg gruer meg litt, fordi de har sluttet med at man kan få bo på barselloftet sammen med mannen etterpå. Derfor må jeg nok innpå flermannsrom.
Det blir nok max en natt på meg, vil hjem til mannen og datteren min fortest mulig, er ikke interessert i å høre på andres babyer gråting når jeg og min baby skal sove.
 
St.Olavs hospital i Trheim. Fødte der sist, men da ble vi liggende på barselavdelingen, denne gangen håper vi at alt går bra og at det er god plass på barselhotellet så vi kan bo der før vi reiser hjem :)
 
Hammerfest sykehus. 
 
Jeg aner ikke hvor jeg skal føde enda jeg...
Her hvor jeg bor er det kun fødestue, og i og med at jeg er femtegangs, så ser de på det som risiko - på grunn av blødningsfare. MEN så føder jeg FORT (nr. 3 kom på 12 minutter fra 5 cm... og det gikk rimelig radig med nr. 4 også...) Så det er ikke sikkert jeg blir sendt noe sted.

Så jeg må bare vente å se. Ungen kommer da ut uansett hehe =)
 
Jeg hører til Sykehuset i Vestfold, men kommer til å da til Drammen sykehus. Har sykehus skrekk og gleder meg ikke akkurat, men var på Drammen sykehus i des i fjor når jeg skulle ha utskrapningen og ble veldig godt tatt vare på der :)
 

Kirkenes sykehus :) 

Fødte der sist og var kjempefornøyd.

 
Jeg skal føde på Buskerud Sentralsykehus (Drammen)
Fødte der sist også - og var veldig fornøyd med oppfølgingen (Hadde ammeproblemer)
 
St.Olavs! Der fødte jeg sist gang og var veldig fornøyd md dt :)
 
Haukeland igjenn:S  eller kanskje eg skal reise opp på Voss,
 
Jeg bor midt mellom Sørlandet sykehus Flekkefjord og Sørlandet sykehus Kristiansand så kan velge mellom de. Fødte i Kristiansand sist og velger nok det igjen! Var veldig fornøyd :)
 
A-hus fødte bare for 11 måneder siden der og likte hotellet veldig :)
 
Jeg hører også til Ahus, men er ganske sikker på at jeg kommer til å søke Ullevål. Fødte der sist, og var veldig fornøyd!
 
Fredrikstad
 
Har søkt på Ahus:) Fødte på Ullevål sist, og var superfornøyd der. Men nå har vi flyttet og gøy å prøve "noe nytt" ;)
 

Hører til ahus, men blir nok å føde på riksen tenker jeg =) liker ikke ahus de har så mye dritt på seg da det gjelder fødsler osv...
 
Kommer til å søke Ullevål, var der sist, og var veldig fornøyd :)
 
Kongsvinger, fødte nr 1 der også, og bor 5 min unna med bil, så valget er enkelt:)
 
Back
Topp