Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilket sykehus fødte du på eller hvilket sykehus skal du føde på?
Jeg fødte på kk. Ville egentlig føde på storken men siden jeg kun 36+6 fikk jeg ikke lov, hvis jeg kunne knepet igjen til over midnatt hadde det ikke vært noe problem?!
Men ettersom de ikke klarte å måle hjerterytmen hans ordentlig under pressriene måtte han få en sånn elektrode(?) i hodet, og da måtte jeg ha blitt overført til føden likevel.
Er helt greit fornøyd med fødselsstedet, men fikk ikke noe gjennomgang av fødsel i etterkant noe jeg savnet. Om ikke jordmor som tok i mot kunne gått igjennom det med meg så kunne de vel gjort det på barsel? Det var også mange koselige som jobbet på barsel, men også mange ikke koselige. Voldsomt ammepress..
Neste gang skal jeg om det ikke skjer en komplikasjon dra hjem så fort som mulig, i bergen har vi jordmor hjem. Dvs at en jordmor kommer hjem til deg for oppfølging. Vi lå på barsel i 4 dager og både mor og barn stresset veldig mye der. Nå når vi er hjemme er vi mye mer avslappet og lykkelige. Ammingen går også uten problemer her