Hvilket sykehus fødte du på eller hvilket sykehus skal du føde på?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Her på Babyverden har vi samlet alle info om alle landets fødesteder på ett sted, du finner de her.
Her kan du dele egne erfaringer, eller lese andres :)

Stavanger. Har født alle mine der, og sistemann og kommer til å bli født der.

Skal føde på St. Olav. Har hørt mye bra om det :)

Skal føde på Sørlandet sykehus Kristiansand :) bor egentlig nærmere Arendal, men mer kjent på ssk.

Skal føde på St.Olavs :)

Alle mine 4 barn er født på Unn Tromsø, og skal føde der nå og. Veldig fornøyd med sykehuset ig har bare møtt på koselig og behjelpelig personal :)

Skal på SUS for tredje gang :)

Fødte min første på Fredrikstad og neste blir på UNN Tromsø

Jeg skal føde på KK på Haukeland. Håper på å komme inn på Storken, den jordmorstyrte fødeavdelingen der, men det får man visst ikke vite før man ankommer med rier.

Jeg skal føde på KK på Haukeland. Håper på å komme inn på Storken, den jordmorstyrte fødeavdelingen der, men det får man visst ikke vite før man ankommer med rier.

skal også på kk. Men får man ikke ønske storken når man tar kontakt på tlf?! Kjenner eg ønsker mer kontroll enn å bli plassert vilkårlig. Hmm...

Mine tre er alle født på ahus, planen var å føde der igjen men ettersom vi har flyttet til Sverige så blir det karlstad sykehus denne gangen :)

skal også på kk. Men får man ikke ønske storken når man tar kontakt på tlf?! Kjenner eg ønsker mer kontroll enn å bli plassert vilkårlig. Hmm...
Jo, jeg tror at man kan ønske seg når man ringer inn, men siden de sjekker babyens leie, hjerterytme ol ved innsjekk, så kan det være at man ikke får komme opp dit likevel, men må på føden. Så endelig svar får man nok ikke før man er der oppe. Men jordmor sa at sålenge man er over uke 36 og ikke vet at man har baby i seteleie eller andre komplikasjoner, så fyller de opp Storken først. Så sannsynligheten for å få føde der er god :)

Skal føde for tredje gang på Hammerfest sykehus

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp