Hvilket stellebord?

Jeg har brukt stellematte til mine, men nå får jeg større bad og har kjøpt stellebord med skuff og hyller der jeg kan stelle babyen mot meg, ikke fra siden. Jeg ville ikke gått for kommode med balje i. Risikoen for vannsøl er stor, og de er ikke alltid like enkle å få tømt. Dessuten er det kronglete å løfte opp baby fra vannet og ta ned lokket for så å legge babyen ned på matta igjen.

Jeg er mest bekymret for å orke å sitte på gulvet over en balje å bade babyen. For så å reise meg og over til stellebord. Sliter med bekkenløsning nå, opp og ned fra gulvet er ikke det kjekkeste, og jeg vet ikke hvor fort det gir seg.

Har veldig lyst på et med skuffer, så kikker litt på finn og slik :) ellers så tenker jeg å få kjøpt en balje og sånn nyfødt-del å ha oppi utenom :) badet selv i en rød balje da jeg var liten og det gjorde jeg helt til jeg virkelig ikke fikk plass i den lenger :p men skuffer syns jeg er så ålreit, for da kan man liksom "gjemme" bleier osv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har Roba stellebord, veldig greit lite, smalt stellebord :) Har aldri brukt baljen under, men har heller en egen balje som står i dusjen/badekaret :)

Vedlegg

• s_roba stellebord simo dunpose helt ny og dundyne 806501.jpg
    s_roba stellebord simo dunpose helt ny og dundyne 806501.jpg
    6,9 KB · Visninger: 42
I dag spurte jeg mannen om vi ikke bare kunne droppe stellebord og stelle jentungen oppå vaskemaskinen. Han samtykket nokså lettet! Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe tørketrommel og plassere den over vaskemaskinen, men dropper det. (Nå får vi testet livet uten tørketrommel gjennom sommeren - klærne tørker vi raskt ute på terrassen den delen av året uansett. Blir kanskje mer interessant utover høsten når klærne må tørkes inne, men da kan man jo finne på noe da.) Er egentlig bare veldig glad for å slippe å planlegge hele stellebordstyret nå - kjøper jo bare en stellematte:)

Vis vedlegget 48063sånn her ble det hos meg,ikke plass på badet så satt det rett utafor døra.

Hei! Sniker litt fra juni.. Har tenkt å kjøpe samme stellebord som deg, men lurer på om det er mulig å legge babyen slik at du får bena mot magen? Ser du har lagt matten sidelengs :) også lurer jeg på om fargen er slik som på bildet? Altså litt en litt gulaktig/varm hvitfarge? Hadde håpet den var litt mer kritthvit ser du :p takknemlig for svar! :-)

Hei! Sniker litt fra juni.. Har tenkt å kjøpe samme stellebord som deg, men lurer på om det er mulig å legge babyen slik at du får bena mot magen? Ser du har lagt matten sidelengs :) også lurer jeg på om fargen er slik som på bildet? Altså litt en litt gulaktig/varm hvitfarge? Hadde håpet den var litt mer kritthvit ser du :p takknemlig for svar! :-)

Kan legge stellematta begge veier,fargen er hvit.er nok lyset som gjør den litt gulaktig :-)

Har vanlig kjøkkenkomode fra ikea som gubben har lagt litt lenger bordplatetopp på da jeg ville ha bred stellebort så babyen kunne lugge sidelengs. Har babydan stellematte sånn at den ikke kan rulle ut. En enkel hvit babydan stellematte koster 299 el på babyshop og så bruker jeg ikea trekkene over

Har et fra ikea som tar veldig lite plass, da badet veldig lite. Det har en hylle under der jeg har korger med klær ++ oppi:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp