Hvilket stellebord?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Sniktitter litt rundt etter et fint stellebord. Ønsker helst et der ungen ligger med bena mot magen min og ikke sidelengs. Hvilket stellebord vurderer dere? :)

Jeg drømmer om en stellekomode med balje i... Men vet ikke helt hvilken type.

Vi får ett stellebord av venner som er kjøpt på IKEA! Med storebror skiftet jeg bare på en matte oppå vaskemaskinen men nå har vi flyttet så nå får vi plass til stellebord.
Jeg liker best å skifte på fra siden da, slippe å bli sparket i magen etterhvert når barnet vokser til

Sent from my iPhone using BV Forum

vet ikke helt ennå, driver og ser litt i rundt:) Vi har liten plass på badet til stellebord,så vi må lete litt og se.

Finnes det fremdeles slike stellebord som man setter over badekaret, med egen balje?
Jeg tror det, eventuelt sjekke om noen på finn.no selger

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ikke stellebord. Hadde det til nr 1 men fant det veldig unødvendig. Satser på en slik plastmatte fra ikea igjen til barn nr 3. Enkelt og greit, barnet ligger på gulvet og lett å vaske ren.

Her blir det nok stellebord fra brio med en skuff og to rom til å legge ting i :-) da ligger også barnet mot meg noe jeg synes er greit :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har BRIO sitt stellebord som festes på väggen och fälls ut! Det har varit supert för oss som inte har stora badet. Tre goda hyller att lägga ting i också.

Er det egentlig safe med stellebord som er sammenleggbar? Er egentlig det jeg kunne tenkt meg rent praktisk pga lite bad - men synes det ser så utrygt ut!

Vi kommer ikke til å ha et eget stellebord. Har bruker vi en kommode vi alt har og bare legger en stellematte opp å :)

Vi har BRIO sitt stellebord som festes på väggen och fälls ut! Det har varit supert för oss som inte har stora badet. Tre goda hyller att lägga ting i också.

Tror vi går for et slikt stellebord også, vi har veldig lite bad, og ikke plass oppå vaskemaskinen heller. Husker du pris på det? :)

Jeg drømmer om stellekommoden fra Riviera Maison, den er HEELT sånn som jeg har sett for meg! Men det blir nok bare med drømmen denne gangen, for den prisen passer ikke lommeboka vår, for å si det mildt:oops:

Tror vi skal prøve å få ommøblert og malt litt på badet til jenta kommer, tror vi skal få til en løsning hvor vi fester ei benkplate i veggen over vaskemaskina, og hyller oppover på veggen:) Blir nok ei god løsning i en ellers ganske liten leilighet:rolleyes:

Vi vil ha stellekommode da vi trenger mer skuff/skapplass på badet når mini kommer :-) iom at vi kun har 74 cm å gå på i lengden på badet vårt (teit, langt, smalt bad..hehe), er det ikke like helt lett å finne et som passer, men heller ikke umulig :-) Men det blir nok helt sikkert en vanlig kommode som vi legger stellematte på toppen av, da kan vi ha stelleartikler, bleier osv i de øverste skuffene, og undertøy/bodyer osv i de andre, tror det kan bli bra :-)

Siden jeg ikke har så mye med plass så har jeg planlagt å bruke gulvet på badet. Har kjøpt inn en stellematte. Slipper da faren med fall og badet er det varmeste rommet.

Last edited:
Her blir det total ombygging av badet ( borte med vaskemaskinen og tørketrommel) - så skal vi bygge plate å ha over maskinene til stellebord + hyller over :D

♧ Sendt fra app'en ♧

Har stort bad, men har hjørnebadekar og dusj, som tar en del plass. Det blir trangt med stellebord, men skal ha stellebord med skuffer, slik det blir ekstra plass til klær. Stellebordet må enten vendes mot badekaret eller fremføre vindu og et par skapdører. Men tror faktisk det blir bedre enn eg har sitt føre meg. Håpe hvertfall det;) Det stelle orden me har sett på har badestamp, men føler ikke behov for det, ikke så lenge den kan brukes, synst det er like lurt med balje i f.eks dusj. Da blir ikke babyen redd senere når en må skifte bedeplass....

Back
Topp