Hvilket snop er favoritten i smågodt-posen?

Vesten

Forumet er livet
[:D]

Eg like BEST:

sjokolade m pittesmå"nonstop" inni, svarte krokodiller, jordbær m sukkerstrø, røde og svarte dødningskaller

Like vel det mesta ..

Untatt sånne punch-knapper (sjokolade m hvite prikker m rom-smak..isj[:'(])

svarte og røde dødningsskaller,sure moreller,gul sitronmunn og sjokoladefigurer.

Røde fisker, ferskener, speilegg, sure og salte dødningshoder, alt av karamell og sjokolade og PØNSJ KNAPPER er nam [8D] Liker ikke marsipan og de blå og rosa sure flaskene med strø [:'(] 

ORIGINAL: vest30

Eg like BEST:

sjokolade m pittesmå"nonstop" inni, svarte krokodiller, jordbær m sukkerstrø, røde og svarte dødningskaller

Like vel det mesta ..

Signerer alt dette!

ORIGINAL: faerytale

Noen som er i godtehumør for tiden eller? [8D]

Krokodiller, speilegg, kyssemunner, jordbær med sukker på, sure moreller, frosker og sjokolaaaade (men lillesøs og jeg har funnet ut at sjokolade egentlig ikke er godteri siden det er laget av bønner )
Og dette... Jeg er generelt gansk så godteglad jeg [8D]

- Dødningshodene med halve lakris og bringebær
- Svarete krokodillene
- Den firkanta sjokoladen med karamel inni og crisp i sjokoladen
- De firkanta karamellene
- Ferskengodisen

NÅ fikk jeg lyst på smågodt ;p

ORIGINAL: klinkekulen

Eg lige alt! Men någen ganger friste d merr me någe enn någe aent.. Veldig glad i di runde sjokoladene med marsipan og di firkanta store karamellene, di havne alltid oppi posen, uansett [;)]

Edit: Og for ikkje å glømma stratos-figurane!

åååååå, de marsipanene e goooooooeeeee, tar alltid minst 30stk av de oppi smågodtposen[:D]

Min pose består somregel av (i kronologisk rekkefølge etter hva jeg liker best):

Omtrent all sjokolade - untatt kirsebær sjokolade
Krokodillene
Fersken
Jordbærene med strøsukker
Speilegg
Og somregel en dose surt (alt etter hvilken snopeserie det er)

Må ha masse forskjellig jeg, ellers blir jeg lei. Har egentlig ikke noen klar favoritt som jeg kommer på nå, men er noen jeg alltid må ha med;)

ORIGINAL: vest30

Eg like BEST:

Like vel det mesta ..

faktisk AKKURAT det samme[;)] + de store sjokoladene.. åå nå ble jeg snopesyk....[:'(]

Krokodiller, jordbær, sjokolade med bringebærgele, cola-karameller, alt av lakris... ahhhh... savner norsk smågodt!

Å HERREGUUUUDDD!!! bra det er lørdag i morra!!!! fyttikatta nå ble jeg snoooop sjuk!!!!!!
har ingen favoritt, det meste går ned på høykant, untatt marsipan! og de flaskene som e blå å rosa som ble nevnt over her.. dem bare vokser i kjæften... [:'(]

Back
Topp