Hvilket sete etter 18kg?

LittleMonkii

Forumet er livet
Jeg har termin med nummer 2 i juni og kommer til å ha babyen i maxi cosi cabriofix så lenge som mulig før han overtar besafe izi kid x2 som mini nå bruker. Det er ennå en stund til, men jeg vil titte litt og se om jeg kan komme over noen tilbud etterhvert. Det er jo stadig noe!
Hvilket sete er bra å bruke av de som går lenger enn 18kg?
Mini vil være ca 3,5-4år når det er aktuelt å bytte og jeg vil da ha et sete/beltestol hun kan bruke helt til hun er 16år.... emoticon Neida, men til hun ikke trenger noe lenger.

Har sett litt på dette (Cybex pallas 2-fix 2in1 isofix)

Noen som vet noe om dette? Eller har andre gode forslag?

har du kikka på den nyeste beltestolen til besafe? den har jeg trua på:) Ny teknologi som vrir sete vekk fra et ev. kollisjonspunkt :)

mammasskatt skrev:
har du kikka på den nyeste beltestolen til besafe? den har jeg trua på:) Ny teknologi som vrir sete vekk fra et ev. kollisjonspunkt :)

Nei, har ikke det. Høres ut som noe som må sjekkes! :) 
Den jeg la ut bilde av skal være 2-i-1, så det er på en måte solution med sånn pute som kan fjernes. Synes den ser veldig ålreit ut, men vil ikke bestemme meg for noe uten å ha sjekket ordentlig :)

må si meg skeptisk til de setene med pute foran jeg altså.Hvor godt har de testet den type stol i kræsj situasjoner?
og en annen ting,om man er uheldig og kræsjer,bilen er noe vrak og det er trangt å komme til.Ofte kanskje selene må klippes pga man ikke kommer til,er det ikke litt klundrete å få bort den puta om bilen er smadra og man må få barnet ut fort??

Jeg vet ikke altså,bare noen tanker jeg sitter med.....

Back
Topp