Hvilket servise har dere ?

Arcopal fra 70 tallet holder som fjell og jeg elsker de vakre forglem meg ei blomstene :-) hva som er nytt har jeg ikke peiling på. Figgjo og arcopal er best på holdbarhet og sjarm :-)

Vi har Grete fra Figgjo, umulig å få tak i nye deler så du bør brukt, men fy søren som det holder :-)

Tenker du til pent? Der har vi klassiske Nathalie fra Porsgrund :P Til hverdags bruker vi Porsgrunn partitur :-)

Til hverdags har vi et grusomt et fra IKEA, tenkte vi skulle ønske oss nytt til bryllupet, men det drøyer så :p

Til søndagsmiddagen har vi et flott servise fra figgjo. Det er arvegods, og det gjør nesten litt vondt å bruke det...

Er det de som er på tilbud på obs? Eller var det forrige uke? Veldig fint syns jeg. Holder det godt? Syns glasuren var så lekker, litt varm hvit og glansfull
Sense fra Porsgrund Porselen tror jeg det heter.
Enkelt, hvitt og firkanta.

Brukes både til hverdags og fest, fordi de er fine, men det er resten av oppdekningen på bordet som avgjør hvor stivpynta det er.

Jeg har to, grey pearl og tid fra porsgrunds porselen, liker begge, men tid er mer stilrent, helt hvitt. God holdbarhet.
Hehe det var de to jeg måtte velge mellom til bryllupet vårt. Mannen bestemte grey pearl. Enig i at tid er mer stilrent. Angrer litt egentlig...

Er det de som er på tilbud på obs? Eller var det forrige uke? Veldig fint syns jeg. Holder det godt? Syns glasuren var så lekker, litt varm hvit og glansfull
Jeg vet ikke... Det er helt hvitt, holder godt (har brukt vårt daglig i 2 år uten at det synes) og det blir brukt på mange restauranter ;)

Vi fikk det da vi giftet oss, og fikk til 12, så vi har ikke trengt å supplere, så jeg følger aldri med :P
Men jeg vet at det er på kampanjer på Glasmagasinet innimellom, for da ringer svigermor for å høre om vi plutselig har behov for enda mer ;)

Back
Topp