Hvilket servise har dere ?

Boblefrua

Forumet er livet
Vi skal ha nytt, og jeg finner mange fine. Men klarer ikke bestemme meg.

Så hvilket servise har dere?
Gjerne bilde og/eller link :)

Rosendahl. Helt greit, dårlig holdbarhet på glasuren, men vet ikke hva som er normal brukstid på et servise ;)

Arcopal fra 70 tallet holder som fjell og jeg elsker de vakre forglem meg ei blomstene :-) hva som er nytt har jeg ikke peiling på. Figgjo og arcopal er best på holdbarhet og sjarm :-)

Sense fra Porsgrund Porselen tror jeg det heter.
Enkelt, hvitt og firkanta.

Brukes både til hverdags og fest, fordi de er fine, men det er resten av oppdekningen på bordet som avgjør hvor stivpynta det er.

Paul pava eller åssen det skrives har jeg begynt å samle på :) ikke brukt det enda. Men syns det er artig!

Vi har fra Tilbords. Silver superior heter det :)
Svigermor har nettopp kjøpt seg et som heter ultimate lace som jeg synes er nydelig :)

Jeg har to, grey pearl og tid fra porsgrunds porselen, liker begge, men tid er mer stilrent, helt hvitt. God holdbarhet.

Har silver Paisley fra ROYAL PORCELAIN som pen servise og Jasper conran casual som hverdagsservise :)

Det vi har nå, har også dårlig holdbarhet:/
"Godt" å høre. En dame på kitchn mente at jeg bare var uheldig, for hun hadde aldri fått klager fra andre med det servise. Følte meg bra dum der jeg stod med 8 kopper og 8 skåler som hadde blitt blå og ripete.

"Godt" å høre. En dame på kitchn mente at jeg bare var uheldig, for hun hadde aldri fått klager fra andre med det servise. Følte meg bra dum der jeg stod med 8 kopper og 8 skåler som hadde blitt blå og ripete.
Uheldig med så mange deler, det hørtes rart ut :p

Jeg er veldig klassisk av meg.

Så ha riflet musselmalt og litt mega mussel fra Royal Copenhagen. Blandet med plisse fra Pillyvut.

Vi har Mikasa elegance white, og 2 fra firkløveren; Victoria og Åsa's hvit jul [emoji4]

Back
Topp