hvilket regntøy anbefaler du!?

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Har alltid vært så fornøyd med reflex, men eldstemann her blir nå våt uansett.. I dag var hun jo våt over alt, aner ikke hvordan hun klarer å ødelegge et regntøy så fort.. hatt det i 4 mnd:/ Samme skjedde med det hun hadde før der. I tillegg er hun alltid våt opp mellom støvlene og buksen og det stoffet går så langt opp at hun blir våt på buksen.. oppgitt over hele regntøysaken.. og hvor er sommeren!?

har du aktive barn som "aldri" er våt igjennom?

Jeg har vært fornøyd med ellos sin overall regndress. Men den passer best til høsten/ mild vinter, siden den er fôret. HH har vi også vært fornøyd med 

Er vel på 3 settet med regntøy til aktiv gutt på 3,5 år som elsker søledammer. Støvler fra Økonomisko og regntøy fra Reflex, liker godt at de har stoff på innsiden av regnstoffet.
Aldri opplevd at han har vært klissvåt.

Troll =)

navigare og reflex :)

er veldig fornøgd med helly hansen :)

Jeg har ei som helst ruller seg i dammene, men hun har aldri blitt våt gjennom med Didriksons regntøy! Har to sett, ett med fleecefor og ett uten. Kommer til å fortsette med det. Dessuten er de utrolig myke og tøyelige, lette å bevege seg i :)

reflex :)                                            

baby development pregnancy calendar

Har prøvd mye forskjellig og ungene mine klarer bli våte i det meste Nå går det i Reima regntøy og noe fra Kappahl som kom bra ut i test med deilig for inni

Liam kjøpte jeg et sett fra HH idag til hele 1000,- så håper det blir bra, var ikke typisk gummi regntøy og virket veldig slitesterkt så det burde bli bra

Vi har fra både kappahl og lindex, kappahl har blitt best i test og vant over lindex fordi det er litt billigere :)

Sunniva snopesyk skrev:
Jeg har ei som helst ruller seg i dammene, men hun har aldri blitt våt gjennom med Didriksons regntøy! Har to sett, ett med fleecefor og ett uten. Kommer til å fortsette med det. Dessuten er de utrolig myke og tøyelige, lette å bevege seg i :)

takk for tips... tror det er det min gjør også hehe.. sitter i dammene iallefall;)

takk for tips til alle andre også.. skal ta meg en tur å se litt på de ulike!!

Men er det egentlig meningen at reintøy skal være 100% tett?
For det er jo tross alt åpning med føtter, mage,armer og hals..

Min filosofi er at de blir våte tilslutt,men at det tar lengre tid med reintøyet på..

Vi bruker reflex og Navigare
 (og damen på reflex sa at det er helt vanlig å måtte kjøpe 2 oljebukser i løpetav en sesong på aktive barn, så derfor solgte de enkle bukser til 199,- stk)

¤Kanonica¤ skrev:
 Men er det egentlig meningen at reintøy skal være 100% tett?
For det er jo tross alt åpning med føtter, mage,armer og hals..

Min filosofi er at de blir våte tilslutt,men at det tar lengre tid med reintøyet på..

Vi bruker reflex og Navigare
 (og damen på reflex sa at det er helt vanlig å måtte kjøpe 2 oljebukser i løpetav en sesong på aktive barn, så derfor solgte de enkle bukser til 199,- stk)

joda.. vet jo at de aldri blir 100% tett;) men når hun fikk nytt regntøy i februar og det holdt i 3-4 mnd, så er det verdt å prøve noe annet;) kan jo ikke drive å kjøpe 4 regnbukser i året heller? "greit" at hun blir våt inn mellom støvlene( har faktisk vurdert de der støvler og bukse henger sammen..), men når hun er våt i rumpen og på lårene så er det lekk igjennom regntøyet!

Vi har Navigare nå, og kommer til å kjøpe det neste gang også.
Eneste gangen han har vært våt var når regnbuksa skled opp over støvlene. Og han her ELSKER vanndammer.

Barnevaderene er geniale!! Bukse og støvel i ett, da blir han ikke våt om han bader til livet :-)

Har et regnset fra Troll som begge jentene har brukt, fortsattt like helt og bare helt supert!!

Back
Topp