Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva vil du anbefale? jeg har kanskje kjipe bivirkninger av hormonspiralen jeg bruker nå, og vurderer å gå over på noe annet. Skal snakke med legen også, men er nysgjerrig på hva dere tenker.
Bruker ingen ting, og når det var strengt forbudt å bli gravid (etter aborten) knota vi litt med kondomer. Jeg kan ikke ha hormoner, er allergisk mot kobber. Det mest effektive for oss er å hoppe av i svingen.... Hvis vi får 3 stk så tenker jeg å be mannen om å snippe igjen
Bruket p-piller før vi fikk barn. Fungerte utmerket.
Minipillen mellom 1 og 2, og 2 og 3.
Etter andremann tålte jeg dem ikke så godt lenger.
Er sterilisert nå
Her er jeg høygravid nå, men kommer ikke til å starte på noe igjen etterpå. Her må mannen ta affære og fikse d! Jeg putter ikke mer Shit inni demme kroppen! Sexløst frem til ham fikser d!
Bruker ppiller eg. Kobberspiral får eg ikkje bruka pga mengde eg blør under mensen, hormonspiral lurte kroppen min til og tru eg var gravid og dermed får eg ikkje bruke lignende preparat.
Gikk på p-piller i 10 år. Var kjempefornøyd. Helt til etter jeg fikk barn, nå blir jeg et monster ved bruk av p-piller. Sluttet i januar, da hadde jeg gått på dem i 1,5 år etter fødsel, jeg holdt ikke ut mer. Har ikke turt å prøve minipiller, da jeg har lest at de som ikke tåler p-piller blir enda verre av minipiller Men vi skal kanskje starte å prøve til høsten. Etter dét svangerskapet vet jeg ikke hva jeg skal prøve