Hvilket nr

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP

Er du i søskenflokken/enebarn?

synes dagene her inne er for stille..derfor dukker det opp all slags spørsmål fra mitt hjørne,så vet dere det [;)][:D][:)]

Jeg er eldst av 4 barn  

Jeg er enebarn, jeg!

ORIGINAL: *Senem24*

Skal vi se jeg er eldst av 5 jeg. Jeg er å den mest uavhengige av søsknene mine, Kanskje det kommer av at jeg er eldst? Hva mener du Senem?[8|]

ORIGINAL: Babysyk

Nei, jeg er ikke det tenk [;)] Har bodd alene med mor mi i alle år [:)] Faren min er et kapittel for seg selv... Forstår ikke at han kan være så kjip [:@]

er jo ei tullejente-lik deg-det vet du da [8D]

ja,er kjipt med slike fedre-skjønner ikke at dem klarer å være fra sine barn [:(] hvis det er det du mente da...

ORIGINAL: smitt

ORIGINAL: *Senem24*

Skal vi se jeg er eldst av 5 jeg. Jeg er å den mest uavhengige av søsknene mine, Kanskje det kommer av at jeg er eldst? Hva mener du Senem?[8|]

både ja & nei..mange som er uavhengige selv om de er yngst-men er absolutt noe i det du sier..er nok flest av oss eldste i søskenflokken som er uavhengig & også mer selvstendig!

[:D] Ikke sant....Men når jes ser på søsknen mine så er det egentlig utrolig hvor forskjellige vi kan bli. Men det er jo bare bra

ja,jeg & min bror har 6 år mellom oss-å han har og 6 år mellom seg og tvillingene [;)] så er stor forskjell her og!

jeg er midt i - har ei eldre - og ei yngre .. kan vel nesten kalle meg yngst også, siden lillesøstera mi er skikkelig attpåklatt (nesten enebarn hun [;)]) 

ORIGINAL: Godemine

jeg er midt i - har ei eldre - og ei yngre .. kan vel nesten kalle meg yngst også, siden lillesøstera mi er skikkelig attpåklatt (nesten enebarn hun [;)]) 

hehe,ja du blir nesten det da [;)]  men HEYYY,har ikke sett nicket ditt her tidligere..hmm[8|] eller er det jeg som er glemsk..?

ORIGINAL: Babysyk

Ja, jeg skjønner du bare tuller [:D] Ja, blir så provosert og skuffet, at han ikke kan stå til ansvar for det han har gjort [:@]

Men jeg har klart meg uten han til nå, så jeg skal klare resten og [:)]

har troa på det ja!!! faren til tvilling-brødrene mine er lik..vil ikke komentere hva jeg synes om slike fedre-egner seg ikke her tror jeg [:@] 
Men de greier seg,& kommer alltid til å gjøre det og.noen ganger er det bedre å være foruten far-når det er en ass som han..sory ordbruken [:(]

Jeg er yngst .. har en bror som er litt over to år eldre en meg[:)]

ORIGINAL: *Senem24

Jeg er eldst av 4 barn  

Eldst av 4 søsken jeg å [;)]

Eldst av 2 jeg

he he yngste broren min er faktisk 7 år han he he. Når jeg så på han på føden spurte de om jeg var mora[:D] Men sånn er det vel med fedre som lager barn i hytt og gevær

ORIGINAL: smitt

he he yngste broren min er faktisk 7 år han he he. Når jeg så på han på føden spurte de om jeg var mora[:D] Men sånn er det vel med fedre som lager barn i hytt og gevær

hehehe ..morsomt [8D]

Jeg er enebarn jeg. Og ikke spesielt bortskjemt[;)]

jeg er midt i mllom to stykker[:)][:)][:)]

he he ja  det har blitt ett snedig slektstre etterhvert[:D]

Jeg er yngst av et barn[:D]

Back
Topp