Er du i søskenflokken/enebarn?
synes dagene her inne er for stille..derfor dukker det opp all slags spørsmål fra mitt hjørne,så vet dere det [;)][:D][:)]
Jeg er eldst av 4 barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Babysyk
Nei, jeg er ikke det tenk [;)] Har bodd alene med mor mi i alle år [:)] Faren min er et kapittel for seg selv... Forstår ikke at han kan være så kjip [:@]
ORIGINAL: smitt
ORIGINAL: *Senem24*
Skal vi se jeg er eldst av 5 jeg. Jeg er å den mest uavhengige av søsknene mine, Kanskje det kommer av at jeg er eldst? Hva mener du Senem?[8|]
både ja & nei..mange som er uavhengige selv om de er yngst-men er absolutt noe i det du sier..er nok flest av oss eldste i søskenflokken som er uavhengig & også mer selvstendig!
ORIGINAL: Godemine
jeg er midt i - har ei eldre - og ei yngre .. kan vel nesten kalle meg yngst også, siden lillesøstera mi er skikkelig attpåklatt (nesten enebarn hun [;)])
ORIGINAL: Babysyk
Ja, jeg skjønner du bare tuller [:D] Ja, blir så provosert og skuffet, at han ikke kan stå til ansvar for det han har gjort [:@]
Men jeg har klart meg uten han til nå, så jeg skal klare resten og [:)]
ORIGINAL: *Senem24
Jeg er eldst av 4 barn![]()
ORIGINAL: smitt
he he yngste broren min er faktisk 7 år han he he. Når jeg så på han på føden spurte de om jeg var mora[:D] Men sånn er det vel med fedre som lager barn i hytt og gevær