Diddij Forumet er livet 24 Jul 2010 #1 Har noen få i hodet her... Hva mener dere er finest? *Theo *Noah *Martin Muligens Marinius til mellomnavn... Broren heter Leon Elias[:)]
Har noen få i hodet her... Hva mener dere er finest? *Theo *Noah *Martin Muligens Marinius til mellomnavn... Broren heter Leon Elias[:)]
M marieb83 Andre møte med forumet 24 Jul 2010 #2 Noah er nydelig :) alle passer jo til marinius, men syntes Noah Marinius var veldig fint :)
Diddij Forumet er livet 24 Jul 2010 #3 ORIGINAL: marieb83 Noah er nydelig :) alle passer jo til marinius, men syntes Noah Marinius var veldig fint :) Takk for svar[:)] Dette er vanskelig...vil ha navnet nogenlunde klart til lillegutt kommer, så man bare kan se om han passer til det[:)]
ORIGINAL: marieb83 Noah er nydelig :) alle passer jo til marinius, men syntes Noah Marinius var veldig fint :) Takk for svar[:)] Dette er vanskelig...vil ha navnet nogenlunde klart til lillegutt kommer, så man bare kan se om han passer til det[:)]
M marieb83 Andre møte med forumet 24 Jul 2010 #4 Ja, er noe jeg ikke har tenkt over før i det siste, at man føler det passer eller ikke når man ser den lille plutten :) Og dobbelt navn er de fineste syntes jeg ihvertfall :) Tenker Emily Madicken eller Tristan Michael , men blir spennende å se :)
Ja, er noe jeg ikke har tenkt over før i det siste, at man føler det passer eller ikke når man ser den lille plutten :) Og dobbelt navn er de fineste syntes jeg ihvertfall :) Tenker Emily Madicken eller Tristan Michael , men blir spennende å se :)
Mariemor1 Elsker forumet 16 Aug 2010 #12 Martin.. for de to andre navnene er veeeldig hyppig brukt den siste tiden
M.O.S.H.I Glad i forumet 20 Okt 2010 #18 ORIGINAL: marieb83 Noah er nydelig :) alle passer jo til marinius, men syntes Noah Marinius var veldig fint :) Enig, akkurat det jeg tenkte også!
ORIGINAL: marieb83 Noah er nydelig :) alle passer jo til marinius, men syntes Noah Marinius var veldig fint :) Enig, akkurat det jeg tenkte også!
Molly80 Forumet er livet 29 Okt 2010 #19 ORIGINAL: Mariemor1 Martin.. for de to andre navnene er veeeldig hyppig brukt den siste tiden enig!! Men fine alle!
ORIGINAL: Mariemor1 Martin.. for de to andre navnene er veeeldig hyppig brukt den siste tiden enig!! Men fine alle!