Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er litt vanskelig når du vil ha et navn som stikker seg ut. Hvis du velger et navn med William først vil det automatisk ikke bli brukt for det vil bli for tungvint.
Å tror ikke jeg hadde brydd meg om hva mormoren liker og ikke Hun blir vant til det etter hvert Hvis det ikke betyr mye for deg da.
William brukes jo i Norge. Hva mener du da skal brukes? William er jo ikke tungvint og mange bruker det her i Norge så vidt jeg har hørt...
Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app
Hun mener nok at hvis du feks velger William Emmanuel så blir han kalt kun William av andre. Wiliam i seg selv er ikke tungt
William er nydelig. Men det er ikke et navn som skiller seg ut, så hvis det er viktig for deg så hadde jeg nok valgt et annet
I barnehagen til barna mine er det intet mindre enn fire William`er og i vennegjengen har vi to fine William`er
Du finner nok ut av det. Når han kommer ut så er det ikke sikkert det er noe tvil lenger heller
Ei venninne av meg "lagde" seg et nytt navn til sønnen sin. Eliam.
Oj!! Eliam var fint hmm, kanskje jeg også skal lage et... Men det er ikke uvanlig å velge navn først etter fødsel?
Like vanlig begge deler tror jeg. Jeg sier at gutten i magen skal hete Ulrik (ungene mine bruker det navnet hele tiden så har blitt så vant til det), men det kan jo hende at han ikke passer til det i det hele tatt når han kommer ut.
Så lenge du har valgt et navn innen seks måneder etter fødsel så går det bra. Hvis ikke så velger staten for deg
Jeg mener at hvis du vil ha et navn uten om det vanlige så er ikke William så veldig uvanlig.. var bare det jeg mente Og hvis du skal ha dobbelt navn med William så blir jo ofte det første ( William) brukt for det er langt nok i seg selv. Og navn nr to ikke blir brukt i hverdagen.William brukes jo i Norge. Hva mener du da skal brukes? William er jo ikke tungvint og mange bruker det her i Norge så vidt jeg har hørt...
Jeg mener at hvis du vil ha et navn uten om det vanlige så er ikke William så veldig uvanlig.. var bare det jeg mente Og hvis du skal ha dobbelt navn med William så blir jo ofte det første ( William) brukt for det er langt nok i seg selv. Og navn nr to ikke blir brukt i hverdagen.
Jeg likte det første best Men det tror jeg er fordi det både var litt uvanlig for meg, men samtidig ikke for unikt. Fin sammensetning, fin klang