Hvilket navn er finest

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Sliter litt med å velge navn til den kommende gutten min[:)] Har hatt litt lyst å oppkalle etter pappaen min som døde før jeg ble født. Han het Erik, men er usikker på om det passer til en baby[8D]

Også har vi noen andre favouritter[:)]

Begrunn gjerne[:)]

Even[:)][:)]

D het min første kjæreste.
Han hadde lyseblå øyne, blondt hår med søte krøller og var kjempekjekk..[:)]
Og d er han fremdeles den dag idag..[;)]

Synes Even og Elias er fine navn. Niklas skrevet med to k-er er veldig rart, synes jeg.

Liker Erik jeg! Synes det er et godt gammelt norsk navn!! Hadde det på listen min jeg også... [:)][:)]

Selvfølgelig passer Erik til en baby! Det er et vakkert og tidløst navn[:)]
Elias synes jeg er kjempesøtt, men man må også ta i betrakning at det er blitt et skikkelig motenavn, og man må pent regne med å møte andre med det navnet i tiden fremover. De to andre er helt ok, synes jeg,  men Erik er den absolutte favoritten min!
Heter du Erica?

ORIGINAL: EricaJenta

Sliter litt med å velge navn til den kommende gutten min[:)] Har hatt litt lyst å oppkalle etter pappaen min som døde før jeg ble født. Han het Erik, men er usikker på om det passer til en baby[8D]

Jeg synes Erik var fint jeg... Og da ligger det en fin tanke på navnevalget også :)

ORIGINAL: *Susanne83*

Selvfølgelig passer Erik til en baby! Det er et vakkert og tidløst navn[:)]
Elias synes jeg er kjempesøtt, men man må også ta i betrakning at det er blitt et skikkelig motenavn, og man må pent regne med å møte andre med det navnet i tiden fremover. De to andre er helt ok, synes jeg,  men Erik er den absolutte favoritten min!
Heter du Erica?

Ja, jeg er oppkalt etter min far[:)]

jeg liker nikklas godt jeg,men ville ha skrevet det på en annen måte,feks nicklas[:)] syns erik også er et fint navn(ligger ikke blandt favorittene),men syns selve navnevalget bak det var en fin og minnerik ide[:)]

Elias

hva med eirik? Kjempefint synes jeg! Ellers er jo erik litt stilig også - men jeg kjenner jeg må smake litt på det..... [:)]

Av de navnene likte jeg Erik best[:)]

Erik! Han skal jo ikke være baby hele livet, så akkurat det hadde jeg ikke bekymret meg for. [;)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Av de navnene likte jeg Erik best[:)]

hadde kanskje syntes det var litt rart å kalle han Erik når du heter Erica.. men hver sin smak [:)]

ORIGINAL: Xilola

hadde kanskje syntes det var litt rart å kalle han Erik når du heter Erica.. men hver sin smak [:)]

Hmmm.. har jeg ikke tenkt på[8D]

ORIGINAL: EricaJenta

Erik var det navnet jeg syntes var finest7

og når det er oppkalling hadde jeg ikke tvilt med å bruke det

Nicklas [:D] Synes det skal skrives enten med C eller en K...

Back
Topp