Hvilket leie?

MAMMA26

Forelsket i forumet
Hvordan lå babyen(e) ved siste kontroll hos dere?
Her var det visst skikkelig tverrleie, men det har sikkert endra seg nå..

Her sitter babyen med rumpa ned... har visst tenkt å bli værende der også virker det som. Prøvd å snu henne med akupunktur, men virka ikke gitt[8|]

Sist kontroll for 2 uker siden var det hodeleie her!!!

Men jeg tror h*n snudde seg i helga for bevegelsene var ikke der de pleier, men så tror jeg ikke h*n likte det spes for det var kjempestille i hele helga, helt til i går... Det var et rabalder inni der i går kveld og det var ubehageli... Da snudde h*n seg tilbake igjen, og de vanlige gode sparka og bevegelsene var tilbake!!! Da blei mamma'n letta...

uff da..[8|] Får håpe det endrer seg ihvertfall... (det gjør det sikkert.)
Det sies at ungen ikke trenger å feste seg før fødselen er igang på flergangsfødende..

Her ligger han med hode ned og sparker mamman sin lykkelig i ribbena!![:D]

Stående!, i forrige uke[:D]

Men kjenner at det er mye snuing ennå ja[:)]

tverrleie forrige tirsdag hos jordmor, men lå med hue ned på ul mandag og det kjennes det ut som om han gjør enda.
Blir en del spark like oppunder ribbeina.

Her har det sparka oppover i ganske så lang tid. H*n lå med beina til værs de to siste kontrollene eg har vert på... Skal til legen på fredag, og kjenner at ingenting er annerledes [:)]

Tulla mi hadde hodet ned på siste kontroll + da vi var på 3d ul et par uker før det.
På bevegelsene hennes kjennes det ikke ut som om hun har snudd seg.

Jordmor sjekket ikke leie sist ....Men jeg tror han ligger med  rompa opp og ryggen mot min høyre side ,det kjennes i hvertfall ut slik på hvor sparkene er ...

Gutten min ligger mest tvers og er veldig aktiv.
Var på 3D ultralyd i går, og da lå han å sutta på stortåa! Ganske myk!

her har han snudd seg.. ligger med hode ned nå. [:)] 

Hode ligger nede her!! Han ligger fortsatt å vrir seg så jeg kan kjenne baken hans både her og der av og til!![:)] KJenner mest spark på høyre sida mi, tror han synes det er trangt der inne, for han sparker titt og stadig!![8D][:)] koooselig!!

var hos jordmor i går.
gulle ligger med hode ned,ryggen mot venstre, og sparker heftig på høyre side[:D]

har ligger slik i ca 2 uker nå[&:]

har ikke fått vært der enda.. og ikke sett hvordan hun ligger..åssen ser man det da?

Ligger med hode ned tulla mi og!Ligger å strekker seg,stanger hode i blæra sammtidig som hun spenner i ribbeina!Ikke så veldig behagelig nei![:)]

ORIGINAL: Sandra21

har ikke fått vært der enda.. og ikke sett hvordan hun ligger..åssen ser man det da?

jordmor klemmer og trykker på magen din og kan på den måten kjenne hvordan bebisen ligger.

Min frøken sitter som regel hun. Ellers så ligger hun på tvers[:D]
Har ul en gang i uka, og det har vært likt de siste 3 mnd hvertfall[:)]

Back
Topp