Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sist kontroll for 2 uker siden var det hodeleie her!!!
Men jeg tror h*n snudde seg i helga for bevegelsene var ikke der de pleier, men så tror jeg ikke h*n likte det spes for det var kjempestille i hele helga, helt til i går... Det var et rabalder inni der i går kveld og det var ubehageli... Da snudde h*n seg tilbake igjen, og de vanlige gode sparka og bevegelsene var tilbake!!! Da blei mamma'n letta...
uff da..[8|] Får håpe det endrer seg ihvertfall... (det gjør det sikkert.)
Det sies at ungen ikke trenger å feste seg før fødselen er igang på flergangsfødende..
tverrleie forrige tirsdag hos jordmor, men lå med hue ned på ul mandag og det kjennes det ut som om han gjør enda. Blir en del spark like oppunder ribbeina.
Her har det sparka oppover i ganske så lang tid. H*n lå med beina til værs de to siste kontrollene eg har vert på... Skal til legen på fredag, og kjenner at ingenting er annerledes [:)]
Tulla mi hadde hodet ned på siste kontroll + da vi var på 3d ul et par uker før det.
På bevegelsene hennes kjennes det ikke ut som om hun har snudd seg.
Jordmor sjekket ikke leie sist ....Men jeg tror han ligger med rompa opp og ryggen mot min høyre side ,det kjennes i hvertfall ut slik på hvor sparkene er ...
Hode ligger nede her!! Han ligger fortsatt å vrir seg så jeg kan kjenne baken hans både her og der av og til!![:)] KJenner mest spark på høyre sida mi, tror han synes det er trangt der inne, for han sparker titt og stadig!![8D][:)] koooselig!!
ingen har kjent på magen min hvordan han ligger, men tror det er hodet ned siden sparkene er på siden og oppover. Kjente en kroppsdel under ribbena istad som beveget på seg, merkelig hehe