Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjennes likt ut som før forrige kontroll så da ligger nok mini med hodet opp fortsatt. Ny kontroll på fredag hos lege. Har litt lyst på UL for å se det for sikkert
Her kjennes det også likt ut. Sparkene er på samme plass. Så lurer jeg på om det er mange som opplever å ikkje kjenne forskjell eller ikke kjenner at babyen snur seg? Tenker at jo lengre man går før de snur seg, jo større er de, og da bør man kanskje merke det, eller?
Jeg prøvd å dytte litt og tror jeg fikk mini ned til tverrleie en liten stund. Merket at han rørte på seg da så kan ikke skjønne at de snur seg uten at der merkes! Hvis det ikke skjer på natta da
Ok... Har liksom ikke merket noe, men skulle tro han begynte å finne veien ned hvert øyeblikk. Blir spennende å se på UL i morgen
Får du UL i fbm svangerskapet eller privat? Hvis lege sier seteleie på fredag lurer jeg på om jeg skal bestille en UL for å se selv..
Det er offentlig, skal på vekstkontroll av mini. Høye SF-mål. du går ikke til jordmor da, slik at hun/han kan gi en "second opinion"? Min lege kjenner ikke på leie, hun mener hun ikke er god nok til det, og det synes jeg er fint at hun innrømmer. Mens jordmor har enkelt kunne kjenne hvordan han har ligget. De gjør det jo ofte, så jeg stoler på det hun sier, det hun har sagt har forøvrig også stemt med det UL har vist.
Jordmor er sykemeldt dessverre. Skal til en vikarierende for 36-ukers-kontrollen. Alle før har måtte blitt hos lege. Har akkurat skiftet lege og hun kjentes ut som hadde mye mer peiling enn forrige legen i alle fall. Får se hva jeg gjør etter neste kontroll
Jeg skjønner.
Kontrollen i går viste at han faktisk har lagt seg i hodeleie uten at jeg merket det hadde et par dager for to uker siden der det kjentes ut som innvollene på ene siden ble skviset, kanskje det var da han snudde seg