Hvilket leie ligger babyen i?

Jeg vet ikke sikkert, for jordmor / lege har ikke sjekket ennå, men er ganske sikker på at hodet er ned. Dette fordi det daglig er hikking som jeg kjenner helt nede mot symfysen. Her om dagen lå han på tvers, kjente godt at hode og rompe var på hver sin side av magen og det strakk fælt, ubehagelig (men vet ikke hva som var hva, det kjentes ganske likt ut men helt klart ikke arm eller fot liksom).

Var på kontroll i går, lilletass ligger med hodet dypt ned, er 31+1 :)

Lille snupp ligger med det lille hodet sitt godt plantet i bekkenet, samtidig som hun passer på att rompa ligger godt plantet oppi ribbeina:-P tror nok denna lille snuppa blir lang og tynn når hun ønsker å komme . Eller så kan hun yoga godt og strekker alle lemmer til det ytterste;-) glemte å nevne att vi er i uke 31+2

Hodeleie siden ul i uke 28 hvertfall :-) Men kjentes ut som hun la seg med hodet ned i bekkenet fra uke 26 ca.

Seteleie (31+1)

"Tverrleie" hodet nede på høyre side, og rygg mot venstre. Og beina sparker i ribbeina :p

Akrobat! Lå med hodet ned på siste kontroll, men for et par dager siden fant jeg hodet oppe til venstre. Så synes jeg jeg kjente hodet ned igjen her om dagen. Spent på leie på neste kontroll! :)

Hodeleie på sv. Kontroll i uke 28 ihvertfall :) får se på 32 ukers kontrollen :)

Jeg skal på kontroll i morgen, men bra sikker på at hun ligger med hodet nedover, for sparkene kommer langt opp på magen...

Snudde seg til hodeleie i uke 30

Hodet ned og bena opp mot ribbena :-) Var på kontroll på fredag!

29+2 i dag og på forrige kontroll låg han i ein krøll som jordmor sa, så da ligger han vel her og der :p

Hode ned:)

Tverr i uke 28, og kjenner han fortsatt gjør det. Sprenger godt langs hele magen ja:s Håper han snart snur seg, er øm og sliten på venstre side av magen!

Back
Topp