Hvilket leie har banet deres på kontroll?

Lennil80

Forelsket i forumet
Mitt barn har på alle kontroller lagt i seteleie.

Kjenner kun spark nede til høyre i magen for hode oppe under venstre ribbein. Ryggen ligger alltid ut mot navelen og legen på fødeavdelingen sliter nå litt på ul pga beinstrulturen begynner å bli sterk og ultralyden stoppes i beinstrulturen.

Hvilket leie har barnet ditt?

Her har han ligget i tverrleie på alle kontroller så langt. :) Kjenner også mest bevegelser til sidene, men han turner litt rundt også så kjenner det litt overalt for tiden egentlig. :p

Jeg troor hun ligger i hodeleie. Kjenner dunk nede, små bevegelser (som hender?) Og spark på venstre side eller baken hardt utover på midten av magen.

Gjenstår å se imorgen på kontroll om jeg kjenner rett. Hehe!♡

Her har han ligget i tverrleie på alle kontroller så langt. :) Kjenner også mest bevegelser til sidene, men han turner litt rundt også så kjenner det litt overalt for tiden egentlig. :p

Det er det samme her. Tverrleie stort sett all the time. Nå ligger han litt på skrå, med hodet ned på høyre side, og piller på noe i de nedre regionene. Skikkelig ekkelt.

Det er det samme her. Tverrleie stort sett all the time. Nå ligger han litt på skrå, med hodet ned på høyre side, og piller på noe i de nedre regionene. Skikkelig ekkelt.

Pøbelgutta har vel funnet den posisjonen hvor de klarer å lage mest mulig bevegelse på flest mulig plasser samtidig. :hilarious:

Lurer på hvordan det hadde vært her uten morkaken på framsiden, hadde vel bula ut overalt!

Min ligger med hode der morkaken er. Er øm i hele den siden. Men heldigvis får ribbebein litt støtdemping.

Min snudde seg i forrige uke, og ligger og presser hodet ned i bekkenet, samtidig som hun sparker meg i ribbeina og til tider spenner rumpa ut. Ikke akkurat dritbehagelig, men jeg trøster meg med at det bare er i ni uker. Håper jeg.

Sist lå hun med hodet ned og rumpa til høyre. Tror hun snur seg nå og da, for har hatt tider med spark både til siden og nedover også. Men mest oppover.

Var i hodeleie på sist kontroll og er nok det enda :happy: Kjennes ut som det er beina og rompa som buler litt ut iblant oppe på magen, også er det mer romstering med armer og hikking lenger nede :D Men ikke alltid like godt å si :p

Hodet ned på alle UL :) har kjent at hun har snudd seg i perioder, men nå har hun lagt med hodet ned i 2 uker og rompa ut oppe på høyre side :)

Jeg har ikke peiling for de har ikke målt symfyse/fundus eller sjekka leie enda, men så var siste kontroll i uke 23 da, så var vel for tidlig til at de begynte å sjekke det? Skal til Glukosebelastning og sv.kontroll til tirsdag, så spent på å høre hvordan han ligger da[emoji4] Er da 28+4

Var på sjekk idag å ligger med hode ned(26+5 så den snur seg vel hele tiden) var inn pga lite liv siste uken, fikk da ul

Jeg har ikke peiling for de har ikke målt symfyse/fundus eller sjekka leie enda, men så var siste kontroll i uke 23 da, så var vel for tidlig til at de begynte å sjekke det? Skal til Glukosebelastning og sv.kontroll til tirsdag, så spent på å høre hvordan han ligger da[emoji4] Er da 28+4
Ifølge JM her, så begynner de ikke å sjekke symfysemålet før i uke 28 :)

Her målte de forrige kontroll, men sjekket ikke leiet.. Det blir vel ikke før senere i svangerskapet tenker jeg..

Back
Topp